GROOT nieuws!!!!!

Super meid!!!

Ben echt helemaal blij voor je!! Ik hoop dat jullie erg gelukkig worden samen!!
Dat verdien je echt!

Liefs Annemarie

Lieve meiden,

Wat een ontzettend lieve en grappige reacties!! Ik word er helemaal stil van. Erg leuk om te lezen. En wat fijn dat jullie zo ontzettend meeleven.

Aangezien ik gelezen heb dat er nieuwsgierige dames  onder ons zitten, zal ik wat verklappen van mijn nieuwe vriendje

Hij heet Mark, is 42 jaar (tja, ik ben ook al 37 hoor, hihi) en hij woont in Boxtel. Hij heeft geen kinderen, wat ik op dit  moment als een erg groot voordeel beschouw. Hij heeft wel altijd een kinderwens gehad, dus wie weet ! Zonder gekheid, daar zijn we natuurlijk echt nog niet mee bezig, maar het komt wel eens  ter sprake, zoals er zoveel ter sprake komt, want daar alleen al voor  ben ik voor hem gevallen. We hebben heel goede en lange gesprekken, heerlijk!  Ik ken dat uit mijn vorige relatie helemaal niet!
Hij gaat, zoals hij dat zo mooi verwoordt, niet alleen 100% voor mij, maar ook voor mijn 2 kanjers. Hij kan ook erg goed met kinderen overweg, dat heb ik inmiddels al gezien. Afgelopen weekend zijn we voor de eerste keer bij hem thuis geweest. Hij vindt het helemaal geweldig en toen ik op zeker moment even naar het toilet was, zat hij bij Siebe op de grond te spelen toen ik terug kwam. Aanstaande zaterdag ga ik Mark bij mijn ouders voorstellen. Spannend joh, ik voel me weer echt puber, hahaha!!

Ik voel me echt weer helemaal happy en hoop natuurlijk dat het zo blijft, maar ik houd toch nog even een slag om de arm. Ik ben gewoon een beetje bang dat het wellicht fout loopt. Overigens heb  ik  helemaal geen reden om dat te denken, want het gaat echt ontzettend goed, maar ik denk dat dat te maken heeft met het vertrouwen wat ik toch een beetje kwijt ben in het andere geslacht. Ik bedoel, mijn vorige partner heeft me wat geflikt wat ik nooit, maar dan ook nooit van hem had kunnen bedenken. Hij was er totaal de man niet naar en hij deed het ondanks dat toch, dus voorzichtigheid speelt bij mij nu wel erg mee. Op zich geen rare reactie denk ik en het vertrouwen in  Mark zal iedere keer meer worden. Gelukkig heeft  hij ontzettend veel begrip voor de situatie

En je ziet het, uiteindelijk komt het allemaal goed!! Een zinnetje dat ik het afgelopen jaar heel vaak tegen mezelf heb gezegd. En dat geldt ook voor de andere mama's die in dezelfde positie zitten. Ook jullie tijd komt weer en waarschijnlijk net zo onverwacht als het bij mij is gekomen.

Liefs Fonske.

Op de momenten dat ik het moeilijk heb en voor speciale gelegenheden, ga ik gedichten zoeken waar ik me helemaal in kan vinden. Zo vond ik, toen ik pas alleen was het volgende gedicht.

De pijn zal een plek krijgen,
het verwerken moet nog komen.
Het is nu nog zo verward,
weg zijn al mijn dromen.
Op een dag word ik wakker,
met weer een fijn gevoel.
Dat begint het aanvaarden,
dan krijgt mijn leven weer een doel.
Nu is het nog duister,
maar er komt een nieuwe start.
Dan vindt iemand in deze wereld,
weer de weg naar mijn hart!

Ik heb dit gedicht toen aan de kast gehangen en vaak, heel erg vaak gelezen. En je ziet het, ik ben het bewijs dat het inderdaad allemaal weer goed komt.....

Fonske.

Wat mooi............zucht.

Geniet er lekker van en dat puber gevoel is ook wel weer eens lekker om te hebben, toch?

Ik hoop echt voor je dat het mag groeien en groeien tot iets heeeeeel moois

Liefs
Jeske

Heeeeeej Fonske!! Woehoe! Wat ontzettend leuk en goed nieuws.
Go Fonske Go!
Je hebt het echt verdient weer es lekker verliefd te zijn meid! Heeeeerlijk.

Ben errug benieuwd wat je ex ervan vind. Haha, hoop dat ie stierlijk jaloers is!

Super meid!

Liefs,

Tessie

hoi hoi

wauw gefeliciteerd!!!!!

lekker van genieten....

liefs tobi

LEUKKKKKKKKK!!!!! Wij gunnen je het van harte!!!!!! Geniet er maar goed van!!!!

Dikke kus van Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan