GROOT probleem met poepen... Tips???

Hallo,

hier ook hetzelfde probleem. Tijn doet sinds eind juni netjes alle plasjes op de wc, tenminste meestal. Vanmiddag vond hij het nodig om 3 keer in 1 uur in zijn broek te plassen.....
Poepen durft hij op één of andere manier niet. Op vakantie heeft hij 2 keer op de wc gepoept en ook vorige week lukte het een keertje thuis. Verder vraagt hij altijd netjes om een luier. Ik merk wel dat hij het soms dagen ophoudt, vooral op drukke dagen.
Ik maak er niet zo'n probleem van, al vind ik het wel heel vies worden als hij er dan mee gaat spelen en dan alles onder zit. Dan kan ik soms wel erg boos worden, daar vind ik hem namelijk toch echt te groot voor worden.
Ik zal het blazen op de hand eens proberen, misschien dat het dan wel lukt.
Andere tips zijn ook welkom.

Groetjes Danielle

Jeetje dat is niet fijn. Heeft hij ook het probleem dat het te stevig is? Dan kan je misschien lactulose gebruiken, kan je gewoon bij de drogist kopen. IS een middeltje dat niet in het lichaam achter blijft en de ontlasting soepeler maakt en dus het poepen makkelijker. Bas had er namelijk hele erge last van en die mocht het ook al gebruiken. Nu is het allemaal weer soepel.

Bij Tess moeten we tegenwoordig weg en ze is bang dat ze stinkt... begint nu al :)

Succes.

Groetjes Nanda

Hallo,

ik heb de tips van een krukje, blazen en aanmoedigen toegepast en zo waar...... Tijn poept op de wc!
Hij poept nu wel 3 keer per dag een klein beetje, maar hij doet het wel, en trots dat hij zelf is! (en wij natuurlijk ook)

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan