grote baby?

Hoi

Ik wilde even wat vragen, ben niet zo'n actieve meeprater maar lees wel alles mee.
Ik ben net naarde gyneacoloog geweest en heb ook een groeiecho gehad.
Ik ben nu 36 weken en 5 dagen zwanger.
De metingen die ze vandaag gedaan hebben kwamen al over de 40 weken heen.
Bij ons eerste kindje was dat ook zo en toen hebben ze me met 38 weken ingeleid omdat het anders te groot zou worden.
Nu vroeg ik het aan de gyneacoloog (andere dan bij onze eerste) maar ze zei dat er echt geen reden was om in te leiden en dat ze gewoon wachten tot het vanzelf komt. misschien wel gewoon tot 42 weken. Dan kijken ze verder.
Wat vinden jullie? Ik ben bang dat het straks hartstikke groot is en niet eens normaal kan bevallen. 't is vandaag geschat op ruim 6.5 pond.
En wat ik ook zo raar vind: ik moet pas over 2,5 week weer terug komen op controle, dat duurt toch nog vreselijk lang? Meestal heb je de laatste weken toch elke week een controle?
Ik weet het effe allemaal niet meer hoor maar zie nu overal tegen op...

Groetjes Marianne

he,

Opzich zou ik me, met je voorgeschiedenis, kunnen voorserllen dat je je zorgen maakt. onze baby is ook aan de grote kant, ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ook over 2 wk pas terug komen...vink ook wel laat, maar aan de andere kant, want moet je bij de gyn als alles goed gaat.
Wanneer t niet goed gaat kun je meteen bellen,of als je je toch zorgen maakt.
Bij je volgende controle zou ik t gewoon weer aangevendat je je zorgen maakt, wie weet kan je diezelfde week nog worden ingeleid.
hoe zwaar was je vorige kindje?

Nou succes, en probeer je niet al te veel zorgen te maken. als er iets is kun je altijd eerder naar de gyn!

gr

Hallo Marianne,