<p>Hi mama's, </p><p>Ons dochtertje word bijna 1, nou had ik het er net met mijn moeder over dat ik en mijn zusje altijd op elkaars verjaardag ook een klein kadootje kregen. </p><p>Ik vind dat gezien het leeftijdsverschil (6 en bijna 1) bij mijn kinderen niet nodig, hij is ook totaal niet jaloers en mag ook met de kadoos spelen die z'n zusje krijgt. </p><p>Ik vind het gewoon onzinnig en je leert er naar mijn mening iets verkeerds mee aan. Niet jarig= geen kadoos? zo gaat het op kinderfeestjes toch ook.</p><p>MN moeder vond mij erg hard kill hierin?. Hij is "pas" 6 en zou het best moeilijk kunnen vinden dat zo'n dag alleen om z'n zusje draait. </p><p>Ik ben het daar helemaal niet mee eens en voorzie hierin geen enkel probleem, we hebben samen iets leuks uitgezocht dat hij haar mag geven, en hij kan bijvoorbeeld helpen de taart aansnijden omdat ie in mijn opinie "al" 6 is. ?</p><p>Wat is jullie mening hierover?</p><p>Geven jullie de broers/broertjes/zussen/zusjes ook wat op de ander z'n verjaardag? </p><p>Een groot Kadoo vind ik sws idioot maar ook een klein Kadootje als bellenblaas, stuiterbal, fluitje vind ik gewoon overbodig omdat ie gewoon niet jarig is?</p><p>Heel benieuwd naar jullie meningen. </p>