Grote buik?!

Britt Lavrijsen

New member
<p>Hi Allen,</p><p>Weet niet of jullie hetzelfde ervaren maar ik ben momenteel 25 weken zwanger en heb al een behoorlijk grote buik (erbij gezegd, dit is mijn tweede zwangerschap en ben erg klein). Dus daar komen dan ook de leuke opmerkingen bij kijken zoals; weet je zeker dat het er geen 2 zijn?! Jij moet zeker bijna met verlof? Daar probeer ik me steeds minder aan te ergeren maar merk dat de grote buik nu ook al in de weg gaat zitten op het werk (ik werk 4 dagen achter een bureau). Zelfde ervaringen hier?</p>
 
Hoi, 
Komende donderdag ben ik 25 weken zwanger. Ik werk in een kledingzaak. Ik krijg ook steeds die opmerkingen van klanten. O ik dacht dat je al verder was..weet je zeker dat het niet 2 zijn?! Ik word hier ook heel moe van. Echt irritant. Maar probeer er nu verder niet op in te gaan..
 
Ik kreeg bij 25 weken ook opmerkingen over hoe groot mijn buik al was. Nu met 31 weken krijg ik opmerkingen dat het nog wel wat moet groeien. Ik trek me er weinig van aan. Iedereen heeft er wel wat over te vinden en zeggen. Zolang de baby maar gezond is. Vaak reageer ik met een domme opmerking terug: ‘hangt er maar net vanaf welke kleding ik aan heb, of hoe de streepjes op mijn shirt staan’. 
 
Mensen hebben zo vaak iets te zeggen. Toen ik 20 weken zwanger was, hoorde ik ook “wat heb je een grote buik”. Nu ben ik 38 weken en zeggen mensen “wat heb jij een kleine buik”. 
Lekker niks van aan trekken, ene oor in en andere oor uit. Belangrijkste is dat de kleine het goed doet en goed groeit. 
 
Ik ken het gevoel. Ben zelf ook bijna 25 weken en ook al een behoorlijke buik. Is wel de 1e. Ben ook wel wat aangekomen. Maar de VK is er niet ongerust over. Krijg er ook opmerkingen over. Soms voelt dat niet fijn. Maar ben trots op me buik. Laat maar lekker zien.
 
Terug
Bovenaan