grote eetlust

hoihoi

Ik heb sinds een twee weken zo'n ontzettende honger
vooral 's avonds.
Ik probeer er niet teveel aan toe te geven ik groei nogal
makkelijk dicht zeg maar...maar ik vind het moeilijk om
me te bedwingen dus eet maar meer fruit brood ed.
Zijn hiet nog meer van die hongerhalzen of ben ik de enige
zal denk ik wel niet.

groetjes
Bianca mv Lorenzo.

Hey Bibi!

Je bent niet de enige hoor!
Hier ook zo'n vreetzak... jemig, niet normaal meer..
Ik heb het vooral met het ontbijt, echt ontzettend veel brood met belegen kaas.(kan de hele dag wel kaas eten....)
Heerlijk... probeer mezelf ook steeds een halt toe te roepen,maar zo moeilijk soms.
Idd veel fruit eten.

Ben wel blij dat ik dit heb ipv heel misselijk te zijn.
Verder alleen erg moe en hele zere borsten.
Nou daar doe ik het allemaal voor! Jij verder nog meer klachten?

Groetjes suus. 7w. 6d.

Hoi Bianca,

Ik kon uit jouw verhaal niet halen hoever jij bent. In het begin is dit heel erg normaal. De vk zegt dat je geen honger moet lijden en dat dit in de 2de semester vaak minder wordt. Maar ik ben nu 9 wk zwanger en ik eet ook heel veel. Wel veel fruit, ontbijkoek, crackers, roggebrood. En soms ook veel chips en verkeerde dingen. Soms heb ik daar gewoon behoefte aan. Heb een lage bloeddruk en heb soms extra zout nodig.

Ik zou lekker eraan toegeven en als het gezond is, is het niet zo erg denk ik dan. Veel water drinken helpt ook, vult gigantisch. Vruchtendranken zijn ook goed, voor je gezondheid en voor de honger.

Succes

Ja, hier nog eentje. Ik ben ook niet misselijk maar het enorme behoefte aan zoute dingen, patat!!, kroketjes, chips etc.
Vooral geen brood (hihi)
Ik kan de hele dag wel eten, en idd ook savonds. (maar dan weer niet mn warme prak..)
Ik vind het wel gevaarlijk hoor, want bij mijn eerste zwangerschap was ik ook zo enorm veel aangekomen, helaas.

Ja heel herkenbaar, ben nu 10 wk en 2d en eet ook veel maar zit ook snel vol.
Probeer over de dag steeds wat te eten, vooral brood met hartig beleg en kaas is lekker, smorgens eet ik cracots met jong belegen kaas mmm daar verheug ik me savonds al op hahaha. Koffie wil ik helemaal niet, wel gek hoor. En ik denk maar zo mn lichaam vraagt erom en het voelt echt niet lekker als ik honger heb.

Liefs

Ik had dat bij me zoontje ben toen ruim 30 kilo aangekomen terwijl ik helemaal niet dik ben van mezelf en moeilijk aankom. Ben op 5 kilo na alles kwijt geraakt maar die 5 kilo zie je nog niet woog voor de zwangerschap van me zoontje 50 kilo nu 55 dus dat valt ook nog mee.  

Ik zou gewoon pak rijstwafels en crackers halen dat is beter dan fruit want daar zitten ook suikers in en brood valt ook zwaarder. Kan je je beter gewoon als je erge honger heb lekker cracker of rijstwafel pakken.

Fruit is echt veradelijk meiden ik at dat bij me zoontje ook veel maar zitten gewoon ook suikers in wel gezonde maar je komt er wel van aan het vele vocht kan later in de zwangerschap ook blijven zitten.

Terug
Bovenaan