grote eetlust

Ik hoop dat jullie me niet vervelend vinden voel me net zo moedertje hahahaha.

Maar ik heb dat zelf allemaal ook als tip gekregen. Maar je kan het wel eten maar met mate. Ik hoop dat jullie niet erg vinden meiden ik wil jullie alleen helpen.

Ja ik ben zelf heel erg op eten durf namelijk bijna niks te eten ja echt schijtert ben ik terwijl ze vroeger wel allemaal deden.  

Ik schrijf wel wat dingetjes op mischien handig

Met Mate

Ontbijtkoek
vruchtendrank waar vitamine A in zit
tonijn (die weet ik niet meer zeker kon ook andere zijn geloof tonijn)
en witte vis
Lever

Niet

Softijs ( daar kan een hele gevaarlijke bacterie inzitten listeria)
filet american
rosbief
biefstuk
schepijs

oh ik moet weg.

Hoi hoi,

Ik herken me hier heel erg in. Ook ik heb ontzettende honger. Bij de eerste 2 zwangerschappen had ik de eerste 12 weken last van misselijkheid en viel ik eerst af. Nu heb ik juist ontzettende honger en komen de kilo's er aan.  Maar goed, het is niet anders. Het belangrijkste is dat het goed gaat.

Groetjes

ik ben 1.65 en weeg 51kg. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 16 kg aangekomen, na de bevalling 10kg gelijk kwijtgeraakt en de overige 6 kg duurde ongeveer een half jaar...ik heb er niet voor gesport of gelijnd. Toen werkte mijn "dieet" ook prima dus hier komtie:

dit eet ik b.v. op een werkdag:

8u - 2 boterhammen met kaas/ kalkoen fillet, glaasje melk/kop koffie

10u - banaan

12u - 2 a 3 boterhammen met zuurkool (of iets anders van de avond ervoor), soep, rauwkorst

14u - appel/ kiwi`s

16u - krackers onderweg naar huis

17/17.30 - avondeten b.v. andijviestampot, vlees, rauwkorst

alles hierna is voornamelijk fruit en rauwkorst, mocht ik echt nog trek hebben, kook of bak ik wel eens een eitje.

Terug
Bovenaan