Grote maten zwangerschapskleding? Waar te koop? HELP!

Tijdje geleden ook hier al een oproep geplaatst.. alleen niet echt veel reacties op gehad.

Inmiddels 27 weken zwanger van de tweede.. pas helaas mijn zwangerschapsbroeken niet meer, zitten niet lekker, en duwt behoorlijk strak tegen mijn buik.

Ik kan alleen nergens grote maten zwangerschapsbroeken vinden, nergens.

Heeft iemand misschien een internetadres voor me waar ik grote maten positiekleding kan vinden??

HEEL ERG BEDANKT ALVAST

weet niet welke maat je hebt, maar zag bij Miss Etam t/m maat 48 pos.mode, bij de Prenatal XXL en bij de H&M gaat het t/m XL maar die broeken vallen dus wel veel ruimer (want normaal heb ik zelf een L en bij de H&M vandaan is mijn pos.broek maat M en die zit echt ruim zat, tot het eind aan toe aangehad bij de vorige zw.schappen)

Verder zou ik het eigenlijk niet weten, eventueel via i-net?

groetjes,
Marije

Helaas gaan ze bij Miss Etam en veelal op MP maar tot maat 48.
Bij Miss Etam past het heel soms, maat 48, maar maat 50 zit relaxter.
Nergens te vinden helaas.

Toen ik vorig jaar zwanger was (heb een zoontje van net 1) kocht ik ze altijd bij Miss Etam, toen had ik ook 'maar' maat 46.
Balen balen.. en nog eens balen.

Liefs

Hoi hoi,

Zit met hetzelfde. Heb maat 46-48, dus zou theoretisch nog bij bv. een Miss Etam terecht kunnen, maar ben ruim 1,85. Dus daarom vind ik voor de bovenkant vaak wel wat, maar broeken is me echt tegengevallen. Je zou bv eens kunnen kijken bij http://www.ingro.nl/. En verder (weet niet waar je woont) ben ik leuk geslaagd in Haarlem bij Future Maman. Ze hebben meerdere vestigingen, dus je kunt eens op hun site kijken. En wat ik ook nog gedaan heb, is iemand die aardig kan naaien zoeken en die een hele simpele, rechte strechbroek gegeven (ook over van vorige zwangerschap, maar was door het vele wassen lelijk). Die heb ik gewoon na laten maken, maar dan een centimeter of 10 langer..... Werkt super. Oké, helemaal hip is het misschien niet, maar 't past, en dat vind ik veel fijner. Gek genoeg 'mag' je best te lang, te dik of zwanger zijn, maar bij voorkeur niet alle drie tegelijk.

Hoe heb je dat gedaan met lange broek? Ik ben namelijk ook rond 1.85 lang en Miss Etam heeft long ware, maar niet in positie mode hè. En kan nu wel maat 48 aan, maar ja voor hoelang? Dus ben wel blij met dit topic.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan