Grote maten zwangerschapskleding? Waar te koop? HELP!

Misschien moeten we gewoon ff googlen, dat zal ik morgen ff doen
Want paste vanavond voor de grap ff mijn spijkerbroek aan, nou die krijg ik dus al niet eens meer over mijn billen hè, grrr. Heb gelukkig nog een zwarte broek in maat 48, die ruim uitvalt, want die moest ik eerst helemaal aansnoeren en nu pas ik hem gewoon goed. Maar als dit zo door gaat, voor hoelang nog? Baal wel een beetje dat ik dus dalijk nergens meer in pas en dus ook niet gewoon ff in een winkel lekker kan shoppen, want ben bang dat me dat ook al snel niet meer past!

Ben ik ff blij dat ik de afgelopen 1,5 jaar al ben afgevallen
Maar ach het maakt me nu niet uit. Ik heb mijn lengte mee, tis niet dat ik echt nu al dikke buik heb. Niet negatief bedoeld tegen anderen hoor. Het gaat er om dat het goed gaat met ons en de kleine hè meiden.

Als ik iets vind, dan laat ik het weten.

Liefs Nathalie

Ha Janet,

Ik had hetzelfde probleem, maaarrrrrrr bij NECKERMANN!!!! Ik ben nu ruim 32 weken zwanger en ze passen nog ruim (ik heb maat 50).

Groetjes en succes,
Jolanda

Hi Meiden, hier hebben de Wibra & Zeeman ineens grote maten collectie (net nieuw!) kweet niet of dat bij jullie ook is. Maar heb daar strechbroek gekocht. En met mijn 1.85 lang is deze wonderbaarlijk best lang en zit best goed. Ben geen stechgewend, maar mijn buikje kan nu weer wat groeien hoor. Dus dacht nog ff hier zeggen. Misschien kunnen jullie ook eens kijken. Heb nog nooit zo'n goedkope broek gehad, hihih. Zit altijd met long ware van Miss Etam nou dan betaal je gauw 49,95 ofzo, als het niet meer is.

Succes met zoeken!

Liefs Nathalie

Ik was net ff op Neckerman aan het kijken. Als je kijkt bij grote maten mode en dan positiekleding dan zie je zelfs broeken tot maat 56 meiden. Maar die kosten wel €39,99 Maar voor als jullie echt geen andere uitweg weten is dat misschien optie. Of je moet aanbiedingen in de gaten houden.

Liefs nathalie

hallo,

Zelf zijn we bezig voor de tweede.
Je kun ook proberen bij m&s hebben ze ook grotere maten.
Bij mis etam hebben ze ook heleleuke kleding prenatal kon ik vaak ook slagen zelf ben ik aan de forserekant,
Ook kun je bij sportzaken een mooie joggingbroek halen die zitten heerlijk.
hopelijk kun je het een beetje vinden gewoon lekker shoppen is erg leuk.
groetjes chanaty
en succes

Hoi,
Ik ben zelf ook niet bepaald een lichtgewicht, maat 54, en heb mijn broeken gekocht bij Janneke's positiemode in Dordrecht.
Hier verkopen ze oa het merk Noppies, en die hebben broeken tot maat 56.
Verder blijft het gewoon een idiote gedachte  dat volslanke dames dus blijkbaar zo onaantrekkelijk zijn, dat ze dus niet zwanger worden!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een idioterie!
Mijn man moet er niet aan denken om een twijgje in bed te hebben...

Terug
Bovenaan