grote maten zwangerschapskleding

Het is inderdaad soms deprimerend.... winkel in winkel uit.. en met niks thuiskomen !!
Ik ben nu wel toe aan een fijne broek, want mijn eigen broeken gaan niet meer dicht. Maar bij Miss Etam kon ik een paar weken geleden niet slagen, terwijl ik daar normaal wel bijna al mijn kleding haal. Misschien als de nieuwe collecties in de winkels hangen is er meer kans !

Ik ben zelf ook wel handig met naaien, maar kan geen patronen in grote maten (48)  vinden, maar misschien is er iemand hier die patronen over heeft/wil verkopen?  

Ik hoor het graag!!

Groetjes Marasje

kijk eens hier trendy positiemode t/m mt 52 www.winkelplein.nu/mooiverpakt

Mijn moeder heeft voor mij zwagerschapsbroeken maat 50 gemaakt. Dit patroon komt uit de knip misschien kun je dit blad bellen of ze dit patroon nog hebben.
Het is een broek met stiksels en een buikinzet ik vind ze erg prettig.
Volgens mij gaat het patroon tot maat 54

groetjes Willeke

had nu toch ook bij de prenatal in de opruiming wat gevonden. ga nog bij H&M kijken. C&A vond ik niks.
Bedankt allemaal voor jullie tips. Nu zoek ik nog iets moois voor een bruiloft.

http://www.lisz.nl/

Had deze link nog gevonden, misschien staat hier nog iets voor je bij?
Heb inmiddels ook een patroon gevonden in een Knippie Baby, dus misschien dat ik nog aan het naaien ga !

Groetjes Marasje

Hoi,

Ik heb een handige link bijgevoegd waar ook van alles te vinden is. Ik
heb zelf normaal maat 50. De xl van Prenatal past niet geweldig (ik heb
behoorlijke bovenbenen). Ik heb wel 2 goedzittende   broeken
gekocht bij Maternite in Delft.

Succes ermee.

Sandra.

http://grotematen-mode.pagina.nl/

Hoi Allemaal !

Lastig als je een afwijkende maat hebt he?
Ik heb zelf geen grote maat (gewoon 40), maar ik ben wel erg lang (1.85) en heb dus altijd moeite om goede broeken, shirts en jasjes te vinden, alles is te kort en als ik een maat groter neem is het lang genoeg maar verzuip ik in de breedte..

Ben nu pas 5 of 6 weken zwanger dus voorlopig pas ik nog in gewone kleren maar ik hoop dat ik over een paar weken toch iets leuks kan vinden!

Heeft iemand tips??

Groetjes, grover

Terug
Bovenaan