Grote nieuws vertellen...

Hoi allemaal,

Hebben jullie nog iets speciaals gedaan toen jullie het grote nieuws aan beiden ouders heb verteld??? Het lijkt me zo leuk om iets extra te doen dan het alleen maar te vertellen. Ik heb pas gelezen dat zij hun beiden ouders hadden uitgenodigd voor de koffie en een fopspeen in de slagroomtaart hadden verstopt. Wel grappig zoiets. Iemand nog leuke ideetjes???? Ik hoor ze graag...

Liefs Lieke
 
hoi lieke
Wij hadden bij een kadowinkeltje van die kleine boekjes gekocht waar op de kaft stond[mijn diebare opa]en ook voor oma ,deze moesten ze van ons tegelijk uitpakken.dus ze waren vol verrast.je hebt ze ook bij de boekhandel.veel succes
 
Tja, bij ons was het rond sinterklaas, dus dat is natuurlijk anders. Wij hadden chocoladeletters gekocht in de letter O van Opa en Oma. Maar ja, dat gaat nu niet op natuurlijk.
Maar de boekjes waar monique het over heeft klinkt natuurlijk wel heel leuk. Als je eens goed rondkijkt in de stad zal je verbaasd zijn van wat er allemaal is.
Succes ermee en laat je nog eens weten hoe je het hebt opgelost
 
Ik had zo'n klein schoolbordje meegenomen en aan de ene kant stond, 'dag opa' en aan de andere kant 'dag oma' en dat had ik ingepakt als cadeau.

Ze werden helemaal gek toen ze het uitpakten.....
 
Ik moest door omstandigheden met 6 weken al een echo laten maken. Gelukkig was alles goed. We hebben de echo tussen de vakantiefoto's gestopt.
Was ook erg leuk!

succes! Ik vond het in ieder geval heel bijzonder om het aan iedereen te gaan vertellen. Veel reacties waren heel speciaal, maar geniet ook van de tijd dat het nog jullie geheimpje is!

Debbie
 
Ik heb het op Sinterklaasavond verteld aan mijn schoonfamilie (mijn man was op reis voor z'n werk die periode). Ik had een kadootje voor mezelf gekocht (een babydagboek van Anne Geddes) en een gedichtje erbij geschreven en toen deed ik op het laatst heel schijnheilig van: hee kijk, nog een kadootje. Ik kon het gedichtje alleen zelf niet voorlezen, schoot helemaal vol. M'n mans nicht las het voor en iedereen viel zo'n beetje over me heen van verbazing en verrassing. Daarna champagne. Heel leuk!

Marissa
 
Terug
Bovenaan