Grote ommezwaai... laat me toch enten

Ik weet t ook niet zo goed, kheb de oproep voor de prik hier thuis liggen voor eind vd middag..en ik weet t nog steeds niet goed. Had t gisteren met de gyneacoloog dr over gehad, maar die laat liever de keus aan ons over en wil niet voor ons beslissen..
ze zegt zelf dat ze het niet zou doen, omdat ze niet van prikken houdt en als ze t virus krijgt, dan is ze dr met een week wel van af zegt ze so be it..maar als ze zwanger zou zijn zou ze het wel overwegen..nou lekker he en te irritant dat ze pas vanaf 1 oktober met inenten begonnen zijn, zo weinig te vergelijken nog pff
mn vriend en ik hadden gisteren besloten om me wel te laten inenten, nu belde hij me op vanaf zn werk; doe het toch maar niet, heb er veel over gelezen en gehoord..pff maar heb nog even de tijd tot 18.30u kan ik dr terecht als ik zou willen...
Wat moeilijk wat moeilijk he dames?!! door die prik komen dr toch een hoop stoffen in je lichaam die je normaliter niet hebt dus of t wel zo verstandig is?! ik ga nog eens alles af speuren over informatie..

Mijn gynaecoloog is juist VOOR.... heb je de persconferentie van Klink gister misschien gezien? Daarin verzekerd hij dat het zeker geen nadelige bijwerkingen zal hebben voor zwangeren; dit kon hij stellig beweren nal nieuwe onderzoekresultaten... alle nadelige verhalen zouden louter op onwaarheid ipv wetenschappelijk onderzoek rusten....

Nee, ik ga donderdag nog steeds in de rij... na gistermiddag moet onze hele familie. Ouders, echtgenoot en nu ook zoon van 3.... dus ik en ongeboren dochter ook.......

en lyke heb je hem toch genomen of toch niet?
ik twijfel nog steeds maandag kon ik hem halen, maar druk met verhuizen en toen moesten we tapijt halen.
dus excuus om niet te gaan......
donderdag, morgen dus kan ik hem als nog halen, maar ja nog steeds niet zeker.
hier ook zo vervelend hoor kiezen.
ene kant wel andere kant niet.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan