Grote onrust

Heb je er wel eens aangedacht om maar een osteopaat te gaan met je kindje? Onze eerste was erg onrustig met slapen en leek vaak te schrikken. Langer slapen lukte bijna alleen maar bij ons op de borst of in de draagzak. We zijn toen bij een osteopaat geweest, ze bleek een ribbeltje in haar schedel te hebben (door de bevalling) welke drukte op het deel van de hersenen waar het alarmsysteem zit. Voor haar was er dus continue gevaar waardoor ze wakker 'schrok' en dan oververmoeid raakte. In de draagzak of op onze borst sliep ze dan wel want dan was ze dicht bij papa/mama dus veilig. Na 3 sessies had de osteopaat het ribbeltje weg en sliep ze steeds beter. Het was echt een enorme omslag, ineens viel ze zelf inslaap en kon zo 4 uur achter elkaar slapen. Veel kinderen houden iets van een trauma over aan de bevalling. Een osteopaat kijkt naar het hele kindje, alle organen, spieren, botten etc. en de link daartussen. Wie weet is er iets wat niet helemaal goed zit en waar je kindje last van heeft.

[quote quote=10333231]Update: Inmiddels vanalles geprobeerd. Draagzak, inbakeren geen succes. Inmiddels op de lactulose ivm niet kunnen poepen. Infacol gestopt aangezien dit blijkbaar verstopping kan veroorzaken. Nog steeds erg onrustig met momenten. Misschien door het wennen aan de lactulose, extra krampen. Inzichten, tips, adviezen blijven welkom.[/quote]
Ik zou inderdaad niet te veel in een keer veranderen.. die fout heb ik ook gemaakt bij mijn dochter..
Geef het een paar dagen de tijd.. ik snap je het is heel vervelend als je je kindje niet kan troosten en zelf te weinig slaap hebt maar je kindje moet dit kunnen verwerken...
Neem je dingen voor die je wilt proberen mocht het niet werken maar doe dit een voor een zo weet je ook wat wel/niet werkt.
Veel succes!!

Ik denk dat het ook wel een beetje teveel is in 1 keer, 2 weken is nog erg jong, je baby moet nog wennen aan de buitenwereld alle prikkels verwerken, waarschijnlijk zoekt het nog geborgenheid misschien voelt de baby jullie onrust ... Misschien niet alles in 1 keer doen en het de tijd geven en veel bij je dragen ! 

Terug
Bovenaan