grote teleurstelling

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

De week begon zo goed voor mij en mijn man, maar we hebben er maar even van mogen genieten. Gistermorgen stond ik op en kreeg ik last van bloedverlies. Ik heb gelijk de verloskundigenpraktijk gebeld en ik mocht even tussendoor....Mijn man moest naar zijn werk en omdat we maar 1 auto hebben moest ik wel familie inlichten, wat nog eigenlijk helemaal niet wilden....Ik ging heen met de gedachte dat ik te horen zou krijgen dat het een innestelingsbloeding zou zijn..Maar dat was dus niet zo... mijn gevoel zei ook al dat het niet goed was, maar dat stop je weg. Het vruchtje is afgestoten door mijn lichaam. En ik ben dus niet meer zwanger....

Volgende week vrijdag moet ik nogmaals naar de verloskundige om te kijken hoe het is, omdat ze dus niet zoveel konden zien gisteren (het was of nog te vroeg of er was iets niet goed) Het bloeden/of stoppen met bloeden moest uitsluitsel geven. Ik heb sinds gisteren ontzettend veel bloed verloren....en het verhaal is dus eerst over. Tot ons grote verdriet. We waren in de zevende hemel, en daar zijn we gisteren keihard vanaf gevallen. Het was wel fijn dat ik bij de verloskundige even tussendoor mocht, en ze waren ook heel lief en namen ook echt de tijd.

Het was dus onze tijd nog niet.....(wat ik nog vol ongeloof en verdriet schrijf) want zo voelt het niet, wij waren er klaar voor. Maar het mocht niet zo zijn, omdat er iets niet goed met het vruchtje was....

Ik moest mijn verhaal even kwijt...lucht wel op.

Groetjes Dre

ach dre!!!
wat lees ik nu meid???wat erg voor jullie!!! Ik weet precies hoe je je voelt, want ik heb hetzelfde meegemaakt..heb in juni een MK gehad...vreselijk! eerst zoooo blij en daarna zoooo verdrietig...OOkal is het vruchtje niet gezond en heerst moeder natuur er dan over, blijft heel triest!! Ik wesn je heel veel sterkte met het verwerken van jullie verdriet.

veel succes en als je vragen hebt mail je me maar....

liefs sweety (7w1d zw)

hoi sweety,

Wat zijn de stappen die je daarna moet nemen....moet je baarmoeder nog worden schoongespoeld?

En ja idd zoooo verdrietig, zit alleen thuis want mijn man moest werken, hij mocht gisteren eerder naar huis om bij mij te zijn. En na vandaag heeft hij vakantie. En kan de hele dag wel janken....je voelt je zo leeg.

Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan toch??

tjee dre
wat ontzettend K*T. IK had het je zo gegund. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.

veel liefs Daan

heel veel sterkte!! we denken aan je !!! neem er de tijd voor!! kus cora

hee hee

Tja, het ligt eraan of het vruchtje er vanzelf afkomt of dat je daar hulp bij nodig hebt...als je heel veel herlder rood bloed hebt met af en toe klontjes ( hoeft niet, kan) en verder alleen krampen, dan denk ik dat er verder niks hoeft te gebeuren. Mocht je meerdere klachten krijgen zoals hevige krampen en ergens anders pijn, dan meteen bij VK echo laten maken en kijken of je baarmoeder schoon is. zo ja, dan wachten totdat bloeden ophoud en tijd nemen om het te verwerken, zo nee, dan zul je mischien gecurreteerd moeten worden...dan zuigen ze als het ware het vruchtje weg en maken ze je baarmoeder weer schoon. hopelijk komt het vruchtje bij jou vanzelf eraf, dit kan wel nog een paar dagen duren. Ik kan je alleen mijn verhaal vertellen het is natuurlijk voor ieder lichaam anders. Ik begon op donderdag te vloeien en op vrijdag krampen, zaterdag heftige bloeding en zondag kwam het vruchtje eraf, zelf gezien in de wc...raar wel... na nog eens 3 dagen vloeien was het bij mij over....daarna heb ik een test gedaan en die was weer negatief dus toen was het bij mij zeker. Normaals, bij jou kan het heel anders gaan. Luister naar je gevoel en trek aan de bel als je twijfeld of meer pijn krijgt. bel dan meteen je VK daar zijn ze voor!

Ik weet niet fo je hier iets aan hebt, bij meer vragen mail me maar weer, echt geen probleem, als ik je kan helpen doe ik dat graag!!

sterkte en als je wil kletsen weet je me te vinden, zeker omdat je vandaag alleen bent he....

veel knufels en liefs sweety

Hey Sweety,

Het bloeden begon gisteren rond 9 uur...En er kwamen ook klonten later op de dag, vandaag ook een grote en ook kleine stukjes. De buikpijn valt nog mee gelukkig. Ik had steeds steken onderin (rechts) en sinds de bloeding is dat eigenlijk over. Dus dat is waarschijnlijk al een teken geweest dat het niet goed ging. Hoe ziet zon vruchtje eruit? Is dat kleverig en rood? Want dan denk ik dat ik het al "kwijt"ben. Er lag van alles in de wc (sorry voor details). Ik durfde gisteren eerst helemaal niet meer naar de wc doodsbenauwd dat er weer bloed bijzat. Maar ja als het niet goed is, dan komt dat toch wel. Ik gebruik nu ook alleen maar maandverband (op advies van mij moeder) zodat alles wat er uit moet ook uit kan. De verloskundige zei gisteren al dat ik me op het ergste moest voorbereiden, omdat ze geen ovaal vruchtje konden zien op het scherm, toen wist ik eigenlijk al genoeg. Raar he, maar ik weet nu wel dat het dus wel kan, na 9 pogingen begon ik eerlijk gezegd een beetje te twijfelen...En het zal allemaal wel goedkomen, maar ja het gevoel wat jij ook kent. Is zo teleurstellend en verdrietig. Gelukkig kan ik er goed met mijn mannetje over praten en mijn moeder ook..dus dat is wel fijn. En ik ben ook blij dat jij zon goed luisterend oor hebt, Sweety. Heel erg lief, dat je zo snel reageert. Ik lig nu op bed en kom er af en toe ff uit om te kijken of ik ook reacties heb. Had eerst zoiets laat ik dat forum maar ff een poosje vergeten maar ben blij dat ik het toch maar heb verteld. HEt lucht heel erg op, en er zijn er meer met zulke ervaringen, en dan kun je dat delen. Want die weten het beste hoe je je voelt.

Sweety en alle anderen die zo lief reageren heel erg bedankt, dat doet me wel goed!!!

Liefs Dre
Jij had dit in juni toch? En nu 7 weken zwanger, dus het kan al vrij snel daarna goed gaan?  

lieve dre,

Ik was METEEN weer zwanger zelfs na mijn MK....Ik heb toen ovulatietesten van clearblue gebruikt om mijn ei te checken omdat je na een MK totaal niet weer waaraan en waaraf he. op dag 18 had ik mijn ei, maar we hebben niet echt toen geklust op de 'juiste'dagen omdat ik eerst mijn lichaam rust wilde gunnen....maar ja...toch zwanger en nu zeg ik dus maar tegen iedereen dat dit kindje echt bij ons wil zijn....ik moet je wel beetje waarschuwen...na een MK heb je wel een iets verhoogsde kans op nog een Mk of een BBZ...tis aan jullie of je die kans wil nemen ja/nee. Vond toch dat ik het je even moest zeggen...Maar ik ben wel een goed voorbeeld, want tot nu toe gaat het perfect!

bij mij was het een vruchtzakje, beetje slijmerig en flexibel...niet zo heel groot maar goed zichtbaar...bloedklontjes zijn naders en meer propjes...je herkent het wel meteen denk ik...ik zou als ik jou was wanneer je klaar bent met bloeden een test doen. is het lijntje minder duidelijk of weg dan heb je meer zekerheid dat alles eruit is...natuurlijk kun je het ook altijd laten nakijken bij de VK.

en je mag me de hele dag mailen hoor geen rpobleem. Ik ken het gewoon maar al te goed helaas...ik schrijf dan meestal gedichtjes. Hier eentje voor jou:

Je bent verdrietig en je voelt je naar,
het zwanger zijn is voorbij
Kop op lieve meid en denk nu maar
ik begin weer met een schone lei

na wat tranen en verdriet
komt er weer een nieuwe tijd
de zon zingt voor jou haar mooie lied
weg weer met je zorgen en je spijt

ook voor jou komt er een nieuwe dag
en beetje bij beetje knap je op
Ik hoop dat je heel snel weer zwanger zijn mag
en je zult zien, dan gaat het TOP!!