grote teleurstelling

Lieve dre! ook veel sterkte gewenst! we leven met je mee hoor!!! liefs en een knuffel! Em

hoi dre.

wat een blijdschap en intense verdriet in korte tijd.
ik leef met je mee.

xxx

Lieve meiden,

Wat een warme lieve reacties...dat doet me erg goed. Dank jullie wel allemaal. Ik ben hier nog helemaal niet zolang en reageer ook nog niet zoveel, lees wel veel en leef ook met jullie allemaal mee. Maar ik ben zo blij met jullie berichtjes.

Ik hoop dat ik gauw met goed nieuws kan komen, maar eerst even bijkomen. Mijn mannetje en ik gaan maandag ff een paar dagen er tussenuit om even alles op een rijtje te zetten, wat er nou allemaal is gebeurd. Mijn man zei vanmiddag het gevoel wat ik de afgelopen dagen had (dat ik zwanger was en hij papa zou worden) voelde zo intens en ik was zo gelukkig dat ik weet dat het goedkomt. Dus daar moet ik ook maar op vertrouwen!! Het brengt je als stel wel heel dicht bij elkaar, nog dichter dan dat je al bent. Want je deelt hetzelfde verdriet, en op dat gebied hebben we gelukkig nog niet zoveel meegemaakt.

Meiden, nogmaals heel erg bedankt!!!!!!!!!!!!

Een hele dikke knuffel van Dre

spreek jullie gauw weer....

Hallo Dre,

ben gisteren niet op het forum geweest en wat lees ik nu toch? Misschien heb je het gezien, ik heb van de week hetzelfde gehad als jij nu.

Donderdag naar de HA geweest die kon me geen zekerheid geven. Afwachten was het devies. Toen ik thuiskwam heb ik er nog een  testje tegenaan gegooid en die was negatief. Voor ons dus ook voor nu het verhaal is over en uit. Maar net zoals jij ervaar ik het als geweldig dat je hier wordt "opgepakt" en je mannetje hoor ik al doet dat geweldig thuis. En achteraf vind ik het toch fijn dat ik het enkele mensen gezegd heb, zo lief.

Je komt ook nader tot elkaar, daar heb je absoluut gelijk in. En dat is een goede basis voor je toekomstig kindje. Want ik weet zeker dat je net als ik voorbestemd bent om moeder te zijn.

Onze tijd komt nog. Hou ons op de hoogte, hoe je je voelt.

Dikke kus
talke

Hoi Talke,

Het gaat al wat beter, maar ik merk dat mijn hormonen ff helemaal met me op de loop gaan. Moet huilen om het minste of het geringste, ik heb het niet onder controle. De buikpijn en het bloeden wordt al minder. Volgende week vrijdag moet ik naar de verloskundige om te kijken hoe het er uitziet en of ik nog moet worden "schoongemaakt".

Jij hebt hetzelfde meegemaakt, afgelopen week?? Hoe voel jij je nu? Waarschijnlijk ook verdrietig..... Als er iets is, dan moet je het me laten weten hoor....misschien dat ik dan iets voor je kan doen, of wij voor elkaar.. In ieder geval bedankt voor je lieve berichtje.

Maandag ga ik er met mijn mannetje ff tussenuit, uitwaaien aan zee, maar vanaf woensdag ben ik er weer en morgen ook nog natuurlijk..

Welterusten..knuffel van Dre

Hai Dre,

Ik moet hier even op reageren, ik weet zo hoe je je voelt helaas! Ik heb vorig jaar eind oktober ook een miskraam gehad (na  2 jaar bezig te zijn geweest). Een klap in mijn gezicht echt!  Ik weet dat het moeilijk is om zo  te denken, maar je lichaam is gezond, want deze heeft het  vruchtje wat niet goed was afgestoten! Neem de tijd om het te verwerken en het gaat goedkomen, want ik ben ondertussen ook al 25 weken zwanger!!! Mijn gyn zei ook dat het gewoon   hee veel voorkomt bij vrouwen die voor het eerst zwanger zijn, dit is natuurlijk niet echt een troost, maar toch!!
Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte en probeer positief te blijven denken, hoe moeilijk het soms ook is.
Hou je taai!!!

Groetjes
Sies

quote: dre reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2006 22:26:01'));

Hoi Talke,

Het gaat al wat beter, maar ik merk dat mijn hormonen ff helemaal met me op de loop gaan. Moet huilen om het minste of het geringste, ik heb het niet onder controle. De buikpijn en het bloeden wordt al minder. Volgende week vrijdag moet ik naar de verloskundige om te kijken hoe het er uitziet en of ik nog moet worden "schoongemaakt".

Jij hebt hetzelfde meegemaakt, afgelopen week?? Hoe voel jij je nu? Waarschijnlijk ook verdrietig..... Als er iets is, dan moet je het me laten weten hoor....misschien dat ik dan iets voor je kan doen, of wij voor elkaar.. In ieder geval bedankt voor je lieve berichtje.

Maandag ga ik er met mijn mannetje ff tussenuit, uitwaaien aan zee, maar vanaf woensdag ben ik er weer en morgen ook nog natuurlijk..

Welterusten..knuffel van Dre

Hoi Dre,

Ik vroeg me af hoe het met je ging. Ik zag je berichtje wat laat. Ik voel me over het algemeen leeg. en ook wij gaan uitwaaien aan zee maar dan woensdag. Ik heb ook om het minste en geringste gehuild. Maar wat moet je dan? het is ook niet niks natuurlijk, je leeft tussen hoop en vrees en dit klinkt cru, maar je vraagt je af waarom het anderen wel direct lukt. Eenmaal als je weer kunt relativeren, weet je dat je een ongezond vruchtje niet vast kunt houden en dat het maar beter is.

Ik hoop dat de paar dagen aan zee je goed hebben gedaan en vind het lief dat je aangeeft wanneer je iets voor me kunt betekenen dat ik je dit moet laten weten. Dit geldt ook andersom! We komen hierwel doorheen. Laat de moed niet zakken en uithuilen is goed, je hebt een paar dikke ogen maar het lucht enorm op.

Ik ben alweer stiekum aan het kijken hoe het met mijn cyclus gesteld zal zijn. Dacht een rustpauze in te bouwen maar lichamelijk voel ik me goed dus.........

We hebben trouwens nog geen sex gehad na de mk...... vind het nog een beetje eng, hoop dat dat ergens spontaan weer komt.

Groetjes
talke

Hoi Talke,

Ik ben er na een paar dagen uitwaaien weer, en het heeft me ontzettend goedgedaan. Jij bent nu lekker weg en ik hoop dat die zee voor jou en je man hetzelfde doen. Wij hebben ons lekker laten verwennen en onze zinnen even verzet. Ik las net je bericht en ik hoop dat jij je al wat beter voelt.

Ik moet aanstaande vrijdag weer naar de verloskundige om te kijken hoe het ervoor staat, want vorige week wisten ze nog niet of het goed of fout zou gaan. Ze wilden me graag een week daarna terug zien. Dus vrijdag is het zover, ben wel blij dat ze de tijd voor me nemen want ik heb toch nog wel wat vragen. Heb nog steeds buikpijn rechtsonderin, bloeden is gestopt en loop niet meer met van die grote "lappen" gelukkig..... Ik voel me nu lichamelijk verder eigenlijk goed en wilde eigenlijk ook een rustpauze instarten maar ik geloof dat als je je lichamelijk goedvoelt het helemaal niet erg is als je gewoon probeert, toch?? En idd het is alleen maar een goed teken dat je lichaam een seintje geeft dat het niet goed is....Na een week kan ik het ook net als jij wat beter relativeren... En ik weet zeker dat wij ook gauw mogen genieten van zoiets moois..Ik weet nu dat het gevoel zo fijn is, en dat geldt ook voor mijn man. Tja onze tijd komt, dat weet ik zeker...

Wie weet wat er op die vakantie van jullie gebeurt?? En dat wat jij zegt, dat het na 1 keer bij veel al raak is en dat je dat niet begrijpt (en ze het natuurlijk wel gunt) dat begrijp ik helemaal, dat gevoel heb ik nu ook. Zo van hoe kan dat nou dat het bij zoveel wel goedgaat en bij mij niet....En in mijn omgeving lijkt ook iedereen zwanger te zijn, nou ik hoop dat het zwangerschapsvirus ons gauw aansteekt!!!

Ik hoop dat je hele fijne uitwaaidagen hebt en ik spreek je snel weer...Je hoort nog wel hoe het bij de verloskundige is gegaan. Ben jij daar ook geweest????

Heel veel groetjes en een knuffel van Dre....

Terug
Bovenaan