quote: dre reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2006 22:26:01&apos

);
Hoi Talke,
Het gaat al wat beter, maar ik merk dat mijn hormonen ff helemaal met me op de loop gaan. Moet huilen om het minste of het geringste, ik heb het niet onder controle. De buikpijn en het bloeden wordt al minder. Volgende week vrijdag moet ik naar de verloskundige om te kijken hoe het er uitziet en of ik nog moet worden "schoongemaakt".
Jij hebt hetzelfde meegemaakt, afgelopen week?? Hoe voel jij je nu? Waarschijnlijk ook verdrietig..... Als er iets is, dan moet je het me laten weten hoor....misschien dat ik dan iets voor je kan doen, of wij voor elkaar.. In ieder geval bedankt voor je lieve berichtje.
Maandag ga ik er met mijn mannetje ff tussenuit, uitwaaien aan zee, maar vanaf woensdag ben ik er weer en morgen ook nog natuurlijk..
Welterusten..knuffel van Dre
Hoi Dre,
Ik vroeg me af hoe het met je ging. Ik zag je berichtje wat laat. Ik voel me over het algemeen leeg. en ook wij gaan uitwaaien aan zee maar dan woensdag. Ik heb ook om het minste en geringste gehuild. Maar wat moet je dan? het is ook niet niks natuurlijk, je leeft tussen hoop en vrees en dit klinkt cru, maar je vraagt je af waarom het anderen wel direct lukt. Eenmaal als je weer kunt relativeren, weet je dat je een ongezond vruchtje niet vast kunt houden en dat het maar beter is.
Ik hoop dat de paar dagen aan zee je goed hebben gedaan en vind het lief dat je aangeeft wanneer je iets voor me kunt betekenen dat ik je dit moet laten weten. Dit geldt ook andersom! We komen hierwel doorheen. Laat de moed niet zakken en uithuilen is goed, je hebt een paar dikke ogen maar het lucht enorm op.
Ik ben alweer stiekum aan het kijken hoe het met mijn cyclus gesteld zal zijn. Dacht een rustpauze in te bouwen maar lichamelijk voel ik me goed dus.........
We hebben trouwens nog geen sex gehad na de mk...... vind het nog een beetje eng, hoop dat dat ergens spontaan weer komt.
Groetjes
talke