Grote tip om zwanger te worden!!!

Dus ik hoef alleen mijn vriend in te ruilen voor mijn vorige vriend en enthousiast sex te hebben en dan ben ik volgens jou in 1 keer zwanger?

Jammer, dat je voorbij gaat aan het feit dat er wel meer komt kijken bij zwanger worden dan alleen een keertje klaarkomen.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap.
Ik hoop dat de volgende keer dat je een tip voor ons hebt dat je ook even denk aan de meiden die echt lang bezig zijn .....

7 maanden is namelijk niet lang.
Gemiddeld is een jaar of misschien nog wel wat langer.
Door dit soort tips gaan mensen twijfelen aan hun sex-leven of aan hun eigen lijf.
Ze gaan denken dat er iets mis is met hen als ze niet binnen 3 maanden zwanger zijn.

Ik wordt echt diep triest van dit soort berichtjes.

Ik hoop echt dat je een fijne zwangerschap hebt en dat alles goed mag verlopen.

He he Meiden!!!!

Hier iets anders!!! Ik ben nu 23 wkn ZWANGER, en ik kan de keer van Bevruchting heel erg goed voor me halen!!!! En daar is geen  KLAARKOMEN aan te pas gekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wel een andere tip, ff een Min of 10 met de BENEN en de BIPS omhoog, gewoon ff een zetje in de rug helpt ze toch een beetje de goede kant op!!! Ze moeten omhoog he!!

En idd geen rare tips meer, saat echt nergens op!!

Groetjes Patricia en Zoon

Hoi Meiden,

Ook ik hoor hier eigenlijk niet meer, maar leef nog steeds met jullie mee hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen worden!
Wil nu toch even reageren:  Inmiddels ben ik 38 weken zwanger en weet precies wanneer dat gebeurd is. Wij hielden helemaal niet van "verplicht klussen". Vooral mijn man wou het heel graag spontaan houden, hebben we dus ook gedaan. Alleen als we allebei wouden en lekker relaxed dus. Tot die bewuste keer. Het was een hele drukke periode, maar ik wist dat ik mijn eisprong moest hebben. Dat was écht de enige keer dat we het gewoon even vlug deden puur om eventueel zwanger te worden. En dat was dus de keer dat t gelukt is.
Laat dus de moed niet zakken als je niet iedere keer klaarkomt! Het is inderdaad wel bewezen dat als je een orgasme krijgt (ná hem!) de zaadjes  als het ware  naar binnen worden 'gezogen'. Maar t is dus geen voorwaarde.
Maar ik ben het er wel  mee eens dat het voor je relatie beter is om te proberen het spontaan te houden.  Gemeenschap hebben is toch  ook iets heel bijzonders tussen twee mensen.  Maar dat is natuurlijk heel  'makkelijk praten' als je zelf wel zwanger bent, sorry...

Allemaal heel veel succes en ik wens jullie echt allemaal  snel  zwangerschap toe.

Grts, daantje

De tip van: er niet zo mee bezig zijn, is op zich best een goede tip. MAAR...
als je eenmaal graag een baby wilt en het lukt niet zo snel is het niet zo makkelijk om je er niet zo mee bezig te houden.

Mijn zus is 5 jaar bezig geweest voordat ze kinderen kreeg (gelukkig heeft ze 2 gezonde jongens gekregen, spontaan). En die werd helemaal beroerd van alle goed bedoelde tips van: je moet er niet zo mee bezig zijn. Ja, lekker makkelijk gezegd!!

Daarbij... misschien was het zaad van je ex-partner niet goed? Neem aan dat, als je nog maar 7 maanden bezig was met je ex-vriend, dat nog niet onderzocht hebt? Misschien had het er niets mee te maken dat je 'er zo mee bezig was'.
En 7 maanden bezig zijn voordat je zwanger raakt, is niet lang hoor!!

Je raad is inderdaad goed bedoeld, maar kwetsend voor heel veel mensen!

Groetjes Renata.

Hoi Renata, er staat niet dat je er niet zo mee bezig moet zijn, er staat ´geniet lekker van het vrijen ´. Tuurlijk is dat niet zo makkelijk, maar mensen geven tips omdat het voor sommigen misschien helpt. Ik vind het  niet zo aardig om het kwetsend te noemen als ik eerlijk ben.. Er worden 1000en tips gegeven, zoek gewoon net die tip uit die jou goed doet, dat doe ik althans wel.
Veel succes iedereen, het blijft lastig maar af en toe er wel heerlijk ouderwets van genieten is zowieso leuk..

Liefste meiden ,

Ik ben enorm geschrokken van jullie reacties!

Ik had er inderdaad niet bij stil gestaan om eventueel enkelen onder jullie te kwetsen.
Het was zo plots dat dit mij overkwam, en ik heb de voorbije maanden telkens zitten denken dat ik het toch aan jullie kwijtmoest..Ik dacht dat ik het in die tijd zelf  graag had gelezen want elke tip was welkom toen..

Maar ik heb er al enorm veel spijt van..

Natuurlijk kan het gewoon zijn dat het zaad van mijn ex vriend niet goed was, en misschien hoeft het er totaal niets mee te maken te hebben.. bij iedereen werkt dat namelijk anders.. Maar hetgeen bij mij heeft geholpen,kan voor 1 van jullie misschien ook helpen..dacht ik zo

Ik hoop dat jullie beseffen dat ik nooit naar hier zou komen om jullie te kwetsen of kwaad te maken..Ik kwam hier terug met de allerbeste bedoelingen en vind het zoo erg jammer dat ik in plaats daarvan jullie gekwetst heb.
Als hier nog zwangeren zijn, dan weten die best wat ik bedoel, wij komen hier heus niet om jullie uit te lachen of uit medelijden.. Meer uit medeleven, ik herinner me precies hoe het toen voelde, en er is niets rottiger dan wachten en hopen, deze plek bied de meeste steun, en er ontstaan hier echte vriendschappen..

Nogmaals sorry!

Ik zeg ook niet dat 7 maanden proberen zo lang is...

Mijn tante en nonkel hebben 8 jaar geprobeert voor ze uiteindelijk zwanger geraakten op natuurlijke wijze..
Ik wou dus helemaal niet bedoelen dat als je gewoon eens klaarkwam, je metteen raak had..

Hetgeen mij is bijgebleven is, dat ik 7 maanden lang,op de juiste dag,in de juiste houding heb liggen 'klussen' dan bleef ik een uur met mijn bips en benen omhoog liggen.. Begrijp je wel.. En toen ik daarna, er zelfs niet over nadacht .. het metteen raak was..

Ik bedoelde eerder dat genieten de boodschap is,en dat je inderdaad effectief meer kans hebt dat het aanslaat als je een orgasme hebt.

Ik wens jullie allemaal heel heel veel succes om zwanger te geraken..
Elk op jullie eigen manier!! En het spijt me dat ik verkeerd overkwam.

Niunia

Hoi allemaal,

Sjonge wat een heissa over niks weer!!!!
In plaats van dat we blij zijn op een postief verhaal gaan we lekker iemand daarover aanvallen bah slaat nergens op!!!! Oook al geld het niet voor iedereen hier die tip het geeft toch hoop zou ik zo zeggen!!!
En ik vindt niet dat je moet verontschuldige voor je tip hoor!!!!
Je deed het met de beste bedoelingen en als dat niet goed was voor enkele van ons is dat maar jammer!!!
Wens je nog een hele fijne zwangerschap en heel hartelijk bedankt voor je tip, wie weet heb ik er idd wat aan!!!!

Liefs Sandy

He Nuinia

Het was niet m'n bedoeling om je te laten schrikken hoor.
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat je nog even iets van je laat horen.

Ik ging er niet vanuit dat je hier een berichtje posten om te kwetsen, want dat zou wel heel ziek zijn.
Ik snap best dat je het positief bedoelde.

Maar als je al anderhalf jaar aan het proberen bent, dan wordt je wel eens kriebelig van mensen met "goede raad" die na 1 keer zwanger zijn geraakt. Vergeet niet dat we hier met allemaal meiden vol hormonen zitten. Die hormonen kunnen er wel eens voor zorgen dat er wat feller gereageerd wordt dan dat eigenlijk bedoeld wordt.

Je tip om klaar te komen na je partner is op zich een tip die ik al vaker heb gehoord.
Ik heb ook helemaal geen bezwaar tegen zo'n tip
Maar je bracht het een beetje alsof het enige wat je hoeft te doen is sex hebben en klaar komen en dan ben je meteen zwanger.

Ik weet uit ervaring dat er heel wat meer bij komt kijken.
Misschien wordt de kans om zwanger te raken iets vergroot, maar er moeten natuurlijk geen wonders verwacht worden.

De reden dat ik meende te moeten reageren was dat ik al weer meisjes voor me zag die misschien moeilijk klaar komen en dan gaan denken dat het hun schuld is als ze niet snel zwanger worden.
M'n reactie was misschien erg negatief, maar je kwam over als: "Kom klaar en je bent zwanger"
Ik ben anderhalf jaar bezig, ik kom regelmatig klaar tijdens de sex, ook op vruchtbare dagen, maar aan je tip heb ik niet zo veel.
Er spelen gewoon nog andere factoren een rol.

Ik wens je nogmaals een hele fijne zwangerschap.
Ik hoop dat je m'n berichtje niet al te negatief op genomen hebt. Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat de zaken minder simpel zijn als dat jij ze voorspiegelde.

liefs
DeeDee

Terug
Bovenaan