grote verschillen per land....

hahaha ja idd mj... ergens in een andere topic had ik al es gezet dat ze ff niet op het merk moeten letten want alles wat erin staat aan voedsel id bambix danone en olvarit... maar je kunt wel je eigen fantasie de loop doen...

staan wel handige "dagmenu's" in... voor wat ze ongeveer met de leeftijden mogen hebben.

danone geef ik ook niet. doe straks ook gewoon wat yoghurt ofzo... zo min mogelijk suikers...

In de potjes zit veel rommel vind ik. Als ik alleen al naar de vlekken kijk die ik er moeilijk uit krijg, mijn eigen worteltjes zijn lang zo oranje niet. Hier ook nog geen toetje. En al helemaal geen danoontje. Ik ben geen tegenstander van zoetigheid, maar het kereltje geeft er zelf niet om. Dus hoef er eigenlijk niet over na te denken.

@judith, als je minder wilt uitgeven, kun je je kindje nu al hetzelfde laten eten als jullie, Ik kook namelijk bijv de groente zonder zout, dan gooi ik daar 1aardappel bij en een stukje gehakt (nu nog niet=te vroeg voor mij) en dan eet ze hetzelfde als wij, maar dan zoutloos, maar ook chilli con carne, heb ik voor haar bruine bonen met tomaat, die potjes zijn best duur!
@supertje, ja dat klopt hier is de wortel ook anders van kleur, veel lichter.
En ik ben ook geen tegenstander van zoet (na het eerste jaar) maar wil graag dat ze de dingen puur leren eten/drinken, hier drinken ze de thee bijv zonder suiker!
@anna, dat vind ik ook zo raar van het cb, daar promoten ze nutricia, friso is toch ook een goed merk bijv, maar ze ´raden` altijd nutricia aan!

Jah idd mj... friso is een goed merk.. maar kruidvat eigen merk ook... dus jah... ben van mening dat ze nutricia promoten omdat dat het "langst bestaat en het meest bekend is" en het kost de meeste centjes! hihihi...
Het eerste potje groente wat jorn at was van friso. hier alleen te verkrijgen bij de action.. maar ook lang niet altijd. 1 of 2 x per jaar krijgt die een lading binnen. maar binnen een week is het dan ook weg. ik ben er op aant wachten. want die potjes kosten maar 25 cent. en sorry, maar daar kun je het niet vers van maken. tenzij je je eigen groente tuin hebt. hihhi...

Komt vast helemaal goed met alle kleine kindjes hier!

@mj bedankt voor de tip geef haar nu steeds meer
wat wij ook eten en dat vermengt met potjes
ben begonnen met aardappel
en als ze straks 6 maand is dan komt de groente
bij . maar vind de danone toetje niet nodig
als toetje en die is duur.

Terug
Bovenaan