grote wens..het wachten duurt lang

thanks ,

Dat doe ik ook , ik blijf erin geloven .
Dromen van een kleintje van ons samen ,
door steeds 'proberen' possitief te denken
want dat is indd. niet altijd gemakkelijk .
Daarom dat wij ook even met alles gestopt waren want we hielden het niet meer vol .

Ik hoop vor iedereen mee x

thanks ,

Dat hopen wij ook , dat we samen onze droom mogen laten uitkomen .
Maar net daarom dat we even met allles gestopt waren ,
omdat we het niet meer hielden .

Ik hoop voor iedereen mee
samen gaan we er terug tegenaan x

Hoi bloemptje,

Ik wil toch even reageren op jou. Als ik jou verhaal lees kan ik mee voorstellen dat je er van staat te kijken dat ik na 3 maanden al de zenuwen kreeg. Als ik dan zie dat jij al 4 jaar bezig bent, schaam ik me daar ook een beetje voor. Maar de oorzaak van mijn gevoel van toen komt denk ik omdat het bij onze 1e zo heel snel was gegaan. Dan ga je er (tegen beter weten in) toch vanuit dat het de 2e keer ook zo vlug gaat. Ik hoop dat je nu een beetje snapt waarom dat bij mij zo snel de stress al toesloeg. Maar nogmaals als ik jouw verhaal dan lees dan moet ik helemaal niet klagen.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop en duim dat het voor jullie ook heel gauw werkelijkheid is dat je zwanger mag zijn.

Groetjes Corina

he meiden..ik dacht laat ik jullie even informeren over mijn bezoek aan de gynacoloog.
omdat ik nu 6 kuren met clomid heb gehad moet ik de eerste maanden even stoppen...maar ik heb bij de laatste eindelijk een eisprong gehad heheeh
dus in januari moet ik weer komen en dan weer aan de hormonen i.c.m. inseminatie..dus even afwachten...
maar het duurt me wel een beetje lang zo maar de zon schijnt en ik heb een mooie meid van 3 dus laten we het daar maar ophouden..
maar al die reacties om je heen..ja je bent er vast veel te veel mee bezig..hallo als je normaal geen eisprong heb kan je doen wat je wil hoor

fijn weekend iedereen!

ow wendy jij vroeg me waarom ik zo snel bij de gyn. terecht kon..met mijn dochtertje zijn we ook 1,5 jaar bezig geweest en bij de 2e clomid kuur was het raak, dus ik heb na 1 jaar proberen voor de 2e een afspraak gemaakt bij de gyn. heb dus een hele onregelmatige cyclus en dus ook bijna nooit normaal een eisprong dus zodoende

hoi,

ik zou graag even mijn verhaal hier kwijt willen.
ik ben nu bijna 25 en heb al heel lang een kinderwens.de hormonen gieren door me lijf.
heb het er vaak over met me vriend. finacieel zxegt hij dat het nu niet lukt.
dat is er zwaar om je daar bij neer te leggen.als ik dan zeg dat ik bang ben dat we dan nooit ouders zullen we worden, zegt ie nou dan is dat jammer.dat doet me erg pijn. zijn er mensen die hier ervaring mee hebben...

Hoi zuiveltje,

Ik heb hier geen ervaring mee.
Kan mij goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt,maar een financiele basis is wel belangrijk (vind ik zelf dan).Het is ook niet leuk als je vriend er zo op reageert, mischien moet je dat ook tegen hem zeggen.Zorg eerst dat je alles goed op een rijtje hebt.

gr suusje

Terug
Bovenaan