Hallo
Ik ben 32 weken zwanger en langzaam aan het voorbereiden op de bevalling. Nu wil ik thuis bevallen. (Voor zover als dat je iets te willen hebt) Mijn dochter is 8 en ik vroeg mij af, zijn er dames die ervaring hebben met bevallen met de kids erbij? T liefst heb ik dit wel. Maar is t in de praktijk ook zo romantisch als het klinkt?
Even een situatie schets....:
Co ouderschap ( zeer goede band met papa van mijn dochter )
Dus grote kans dat ze dan daar is, of op school of slaapt....enz enz....
Ook is ze makkelijk naar mij toe te brengen mocht het gaan beginnen.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Misschien zijn er zelfs dames die ook met een tweede bij een andere man te maken hebben
Anyway ... In een notendop...
Wilde even weten wat de ervaringen zijn met bevallen met grote broer of zus erbij.
Ik ben 32 weken zwanger en langzaam aan het voorbereiden op de bevalling. Nu wil ik thuis bevallen. (Voor zover als dat je iets te willen hebt) Mijn dochter is 8 en ik vroeg mij af, zijn er dames die ervaring hebben met bevallen met de kids erbij? T liefst heb ik dit wel. Maar is t in de praktijk ook zo romantisch als het klinkt?
Even een situatie schets....:
Co ouderschap ( zeer goede band met papa van mijn dochter )
Dus grote kans dat ze dan daar is, of op school of slaapt....enz enz....
Ook is ze makkelijk naar mij toe te brengen mocht het gaan beginnen.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Misschien zijn er zelfs dames die ook met een tweede bij een andere man te maken hebben
Anyway ... In een notendop...
Wilde even weten wat de ervaringen zijn met bevallen met grote broer of zus erbij.