Grotebroer!

Hoi Hoi,

Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat, ik hoop voor je dat je idd dat mooie kadotje krijgt!
Houd je ons op de hoogte?
Ik duim voor je!

Liefs MJ

MJ,

Wat lief dat je er naar vraagt! Maar ik vrees niet zwanger, vanmorgen met ochtendurine zag ik wel heel licht een 2de streep, maar dan moest je toch echt goed kijken en twijfelde of het niet de voorgedrukte was (clearblue). Ik adviseer anderen hier op het forum altijd de digitale te kopen, maar ik wacht gewoon nog even...

Bevestiging van een eventuele zwangerschap zou ook zorgen opleveren. We zijn nu een jaar verder en 2 keer een mk gehad. De laatste mk was heel heftig, uiteindelijk een spoed curettage (om 22.00 uur) omdat ik heel veel bloedverlies had.

Ik weet het niet en denk gewoon dat m'n lijf me voor de gek heeft, maar het houdt me wel bezig...

Liefs Lientje

Hey,

Ik snap dat je niet te vroeg wil juichen en je ook zorgen maakt, maar een lichte streep is echt een streep hoor, heb ik ook gehad bij de middelste, de hoeveelheid hcg is dan nog vrij laag, over een paar dagen is hij waarschijnlijk duidelijker!!
Ik kan me maar nauwelijks voorstellen hoe het is om een miskraam te krijgen (is me gelukkig bespaard gebleven,,afkloppen)
Je hebt daarintegen al een gezond kindje dus houd je daarop gericht, positief denken meid!!
Ik zal nog een kaarsje aansteken voor je, die blijken te helpen aangezien iedereen me altijd belt als ze "geluk" nodig hebben,,hihi
Maar in ieder geval al een hele voorzichtige proficiat!!

Liefs MJ

hoi,

even stiekem ingebroken, maar ehhhhh lientje een streepje is een streepje hoor :). Nog even een paar dagen wachten en dan nog een keer testen. Hoogstwaarschijnlijk is het dan een mega dikke streep!
Bij Bente heb ik dit ook gehad, ik wist toen zeker dat ik zwanger was en testte 1 dag voor mijn menstruatie moest komen. 3 Dagen later een dikke vette streep.
Even afwachten dus!

Groetjes Danielle

Hoi meiden,

Wat een lieve reacties! Dat doet me goed, maar idd ik wil nog niet te vroegen juichen. Laat het eerst maar eens een duidelijke + zijn.

MJ, hopelijk helpt je kaarsje!!!

Danielle, ons ventje heeft ons tot nu toe er doorheen gesleept, hij is ons grote wonder!

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Liefs Lientje

ook ik heb ff ingebroken (schaam schaam :p)
zal voor je duimen!

ik weet heel goed hoe je je voelt met de zorgen!
maar geloof me meid: het komt allemaal goed!
ik weet dat dat heel makkelijk gezegd is,
maar probeer te denken:
ik mag weer zwanger zijn, god heeft hiervoor gezorgd.
god zorgt er ook voor of dat kindje bij me mag blijven, of dat het weer uitloopt in een miskraam.
mocht het een miskraam worden, zat het niet goed.

dit heeft mij door de eerste periode geholpen.
2keer een bbz gehad, waarvan 1 keer een operatie.
maar nu toch weer zwanger en alles gaat hartstikke goed met hem/haar.
natuurlijk heb ik me ook behoorlijk veel zorgen gemaakt hoor, vandaar ook dat ik zeg dat t makkelijker gezegd dan gedaan is.

meid, komt helemaal goed!
laat t ons even weten als je weer een test doe.
maar denk dat we je toch heel zachtjes aan mogen feliciteren.

liefs, do

Terug
Bovenaan