Grotebroer!

Hoi hoi,

Zag al op de andere topic dat je nog geen ongi had gehad, dus verwachte al dat deze topic daarover ging, vandaar dat ook ik ff inbreek.

Ik duim ook heel hard voor je meis! Positief denken en flink over je buik wrijven.....

Liefs Irene

Hoi!

Toi toi toi!
Een lichte streep is een streep heb ik altijd geleerd en dat mochten wij ook altijd aan de patiënten vertellen bij een test (toen ik nog als doktersassistente werkte).
Dus we duimen allemaal heel hard voor je en ook ik heb net een kaarsje aangestoken.

Liefs Monica

Hoi!

Toi toi toi!
Een lichte streep is toch een streep, heb ik altijd geleerd en mochten wij ook mededelen aan de patiënten (in de tijd dat ik als doktersassistente werkte)
Dus: ik hoop dat je over een paar dagen een dikke streep hebt en dat je dan een goede zwangerschap mag hebben.
Het is je absoluut gegund na alle misere.

Laat je het even weten?
Ik heb net een kaarsje voor je aangestoken en ik ga zo slapen, maar zal de komende dagen voor je duimen.

Liefs Monica

Hoi!

Toi toi toi!
Een lichte streep is toch een streep, heb ik altijd geleerd en mochten wij ook mededelen aan de patiënten (in de tijd dat ik als doktersassistente werkte)
Dus: ik hoop dat je over een paar dagen een dikke streep hebt en dat je dan een goede zwangerschap mag hebben.
Het is je absoluut gegund na alle misere.

Laat je het even weten?
Ik heb net een kaarsje voor je aangestoken en ik ga zo slapen, maar zal de komende dagen voor je duimen.

Liefs Monica

Hey meiden,

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties! Enne...wat betreft die inbraak daar kan ik mee leven hoor, hij levert geen schade op, haha!

Wat ik wel een beetje pijnlijk vond is te lezen dat God zo in het leven bepalen dingen wil. Ik ga daar verder niet op in, want ik wil niemand daarmee kwetsen. Ik wil alleen maar zeggen dat me dat raakt en dat die gedachte mij niet echt steunt.

Voor de rest geen veranderingen hier geen ongi, maar ook geen positieve test. Het kan nog steeds alle kanten op en we wachten dan ook maar geduldig af. Ik hoop dat ik tot vrijdag kan wachten met testen, mits ik niet ongi ben geworden.

Nou ja, meiden nogmaals bedankt voor de lieve woorden dat geeft power en wil niemand kwetsen.

Liefs Lientje

sorry!

k bedoelde het goed en wilde je juist wel steunen door te zeggen dat alles wel goed komt.

succes verder.

liefs, do

Terug
Bovenaan