Grotere luier snachts?

Jaa, werkte hier heel goed!

Ook toen onze dochter in maat 3 zat (tot ongeveer 7 maanden), maat 4 in de nacht gebruikt.
Overdag gebruiken we gewone Pampers en in de nacht Pampers baby dry (merken daar echt verschil in).
Nu draagt ze ook overdag maat 4 en ‘s nachts dus ook nog (ik vind 5 iets te groot nog), maar zodra het beter zit gaat er snachts weer een groter maatje aan ?

Ze krijgt sporadisch nog wel eens een flesje snachts, dan verschonen we wel altijd, anders is ze alsnog doorgelekt.

Ik heb een 1,5jaar gezocht naar een oplossing. zoveel verschillende merken gehad, dure en goedkopere. Grotere maten, broekjes, twee over elkaar achterstevoren, randjes vouwen, piemeltje naar beneden, noem maar op.Drinken vanaf warme maaltijd beperkt en elke avond in bad (dan plassen ze sowieso nog eens). Niets leek te helpen. Nu de drynights van pampers, lijken het redelijk vol te houden. Met een vochtbeperking vanaf het eetmoment tot bedtijd haha. Succes! 

oh en het verschonen voor wij gaan slapen was voor ons geen optie, als we te hard de wc deur open doen, de trap oplopen of laat staan zijn slaapkamer deur open doen is meneer wakker, voor een uurtje of 3. Dat risico lopen we niet, als hij slaapt wordt zijn kamer vermeden ;) 

Ons zoontje is een buikslaper en was daardoor 's ochtends ook vaak doorgelekt. Wij doen hem daarom al ruim een jaar een grotere luier aan 's nachts en sinds een half jaar ook een maandverband aan de binnenkant van de voorflap voor extra absorptie, werkt echt fantastisch.

Hier ook hetzelfde probleem gehad. De kleine man is een buikslaper. We hebben inmiddels een maatje grotere luier. En als tip kreeg ik om de rand 1 cm naar binnen te vouwen aan de voorkant. En daaroverheen een luierbroekje die het goed laat zitten. Sinds dien niet meer nat geweest.

Terug
Bovenaan