grr rotbeest!

Grr.... ik ben boos..... en verdrietig.....

Zelf heb ik een kat, een enorm lief poesje.... gecastreerd en al zodat ze niet onnodig jonge katjes krijgt. Nu hebben wij een kattenluik (die ik vannacht op slot heb gezet!!!!)

Hier in de buurt wonen wel meer katten... maar daar heb ik weinig last van, die gaan allemaal leuk naar hun eigen baasje.... behalve 1!!!

Een enorme dikke kater... Geen idee van wie die is. mijn poes is als de dood voor dat beest... is ze buiten jaagt ie op d'r, maar nu komt ie zelfs hier binnen............. Al een paar dagen had ik het idee dat die kat hier het eten opat. haar voerbakje was meerdere keren per dag leeg... en zij laat altijd wat liggen en komt dan zeuren om meer....
afgelopen nacht moest ik naar de wc en had dorst dus ik ga naar beneden.. doe het licht in de woonkamer aan en daar zie ik mijn kat plat op d'r buik onder de bank liggen.... en er kwam mij een hele rare geur te gemoet, ik dacht dit ga je niet menen... heeft die kater hier lopen sproeien........... ik doe nog een lamp aan en daar schiet een kat van de stoel af en linea recta naar buiten... die grijze dikke kater... lag dus fijn te slapen in mijn huis op mijn stoelen..... ik meteen katteluit op slot gezet.. erg jammer voor mijn kat.. maar dan laat ik haar zelf wel uit...

Vanochtend ben ik maar ff op onderzoek gegaan, want die geur is echt smerig... wat blijkt heeft dat rotbeest van een ander over mijn nieuwe kinderwagen staan sproeien!!!! en op de muur waar die tegenaan stond~!!!

Ik kon wel janken... Als ik dat rotbeest in mijn handen krijg, is het einde kater!

Nu heb ik net de hele muur lopen schrobben, de hoezen van mijn kinderwagen in de wasmachine gestopt! nu maar hopen dat die geur eruit gaat.... Als ik erachter kom van wie dat beest is... krijgt ie nog wel het 1 en ander te horen!

zow dat moest ik ff kwijt

Hoi hoi!

Ow wat verschrikkelijk!! Over de kinderwagen!! Wat een k** beest!! Ik hou echt super veel van beesten, maar dit is echt niet leuk! Mijn katten komen helemaal niet buiten dus ik heb het probleem van het kattenluik niet gelukkig.
Ik hoop dat je die vieze lucht er nog uit krijgt, wat een rotstreek!
Sterkte ermee!

He bah, vies is dat he. Ik heb zelf ook katten en heel soms, gelukkig maar heel soms heeft er eentje weleens een ongelukje. Normaal gesproken ruim ik het gewoon op, maar nu ik zwanger ben vind ik dat zo erg, je wil alles gewoon lekker schoon hebben. Dan kan ik ook al janken, en dat is dan nog van m'n eigen kat, laat staan dat het de kat van een ander is. Ik zou hem ook wat aan doen. En dan ook nog op je kinderwagen, stom beest. Hoop voor je dat die geur eruit gaat, is idd een rotgeur. en die kat moet maar zo verstandig zijn om zich niet meer te laten zien.
Groetjes Patricia

Hoi,
O dat gaat vervelend worden, die geur krijg je er naar mijn weten nooit helemaal uit, wij hebben voorheen 2katten gehad, brrr, ik was geloof ik zo klaar met die kat, zou het luikje niet op slot doen vannacht en hem meteen te grazen nemen (nou ja mn man dan,,),,whaha
Als ze eenmaal doorhebben dat je een luikje hebt blijven ze komen, je kunt hem ook vangen en wachten tot de eigenaar komt, kan die meteen dokken als je de geur er niet uit krijgt en anders breng je hem naar het asiel!
Succes meid!
MJ

Wat een verhaal! Ik zou ook woest zijn, zeg! Misschien kan je in de buurt eens rondvragen, wellicht weten buren wel van die ...kat is. Ik zou niet voor mezelf in staan, geloof ik.

Succes met wassen!

Gr Ingrid

Buurtonderzoek!! En dan een verzekeringskwestie, mensen moeten betalen voor jouw wagen want die geur gaat er echt niet helemaal uit.
Super balen zeg!!!! Sterkte en succes!

Jakkes zeg! BAAAAL BAAAL! BAAL!!!!! en dan doodleuk op de stoel gaan liggen slapen JEKKES!!!
ZOu voor de zekerheid ook de verzekeringsman bellen. Wellicht heb je zowieso recht op een vergoeding voor de kinderwagen een kat heeft een keer bij een vriendig alle vazen van de vensterbank gemaaid en ze vergoed gekregen terwijl ze niet wist van wie de kat was.

En voor de geur...ik heb een frituurlucht uit mn kinderwagen gekregen met HG tapijtreiniger, misschien het proberen waard...

Spul hangt nu te drogen... en voorzover ik nu ruik, ruik ik alleen wasmiddel... hoop zo dat het eruit is...
Anders idd maar ff met de verzekering bellen... is zo zonde van mijn kinderwagen anders....

Luikje nogsteeds op slot. mijn moeder zegt dat ie dan met een paar dagen niet weer komt omdat ie er niet in kan.... we zullen zien...

Was idd ook al van plan de buurt af te zoeken... maar denk niet dat iemand ook maar gaat toegeven dat ze een dikke grijze kater hebben.. aangezien dat beest waarschijnlijk toch nooit daar is.

Hoop dat het over is nu.

Terug
Bovenaan