bah joh wat een gruwelijke . . . kat!
Wanneer ze eenmaal het luikje weten te vinden (met name vreemde katten) blijven ze komen!
Zeker nu die gesproeid heeft! Wil je niet ontmoedigen maar dat is mijn ervaring bij een client waar wij van de thuiszorg komen.
Heeft ook een luikje voor haar 2 katten en alle katten wisten daar de weg naar toe vreselijk.
En niet alleen om te slapen maar ook voor hun behoeften en vlooien.
Nu hebben haar katten een bandje met een magneetje ofzo en alleen daar gaat het luikje op open!!!! Vreemde katten kunnen dus niet meer binnen.
Ik zou toch ff in de buurt rondvragen want die geur krijg je wrs niet weg.
Je verzekering bellen kun je altijd gewoon doen baat het niet dan schaadt het niet.
Ik zou het luikje echt dicht houden hoor want hij komt hoe dan ook terug!!!
Sucses ermee
Liefs louise
Wanneer ze eenmaal het luikje weten te vinden (met name vreemde katten) blijven ze komen!
Zeker nu die gesproeid heeft! Wil je niet ontmoedigen maar dat is mijn ervaring bij een client waar wij van de thuiszorg komen.
Heeft ook een luikje voor haar 2 katten en alle katten wisten daar de weg naar toe vreselijk.
En niet alleen om te slapen maar ook voor hun behoeften en vlooien.
Nu hebben haar katten een bandje met een magneetje ofzo en alleen daar gaat het luikje op open!!!! Vreemde katten kunnen dus niet meer binnen.
Ik zou toch ff in de buurt rondvragen want die geur krijg je wrs niet weg.
Je verzekering bellen kun je altijd gewoon doen baat het niet dan schaadt het niet.
Ik zou het luikje echt dicht houden hoor want hij komt hoe dan ook terug!!!
Sucses ermee
Liefs louise