grr rotbeest!

bah joh wat een gruwelijke . . . kat!
Wanneer ze eenmaal het luikje weten te vinden (met name vreemde katten) blijven ze komen!
Zeker nu die gesproeid heeft! Wil je niet ontmoedigen maar dat is mijn ervaring bij een client waar wij van de thuiszorg komen.
Heeft ook een luikje voor haar 2 katten en alle katten wisten daar de weg naar toe vreselijk.
En niet alleen om te slapen maar ook voor hun behoeften en vlooien.
Nu hebben haar katten een bandje met een magneetje ofzo en alleen daar gaat het luikje op open!!!! Vreemde katten kunnen dus niet meer binnen.
Ik zou toch ff in de buurt rondvragen want die geur krijg je wrs niet weg.
Je verzekering bellen kun je altijd gewoon doen baat het niet dan schaadt het niet.
Ik zou het luikje echt dicht houden hoor want hij komt hoe dan ook terug!!!
Sucses ermee

Liefs louise

Wat een rot situatie zeg! Bah Bah.
Wij hebben hier ook een luikje met magneet. Ideaal want vreemde katten kunnen dr niet in.
Althans als die vreemde katten niet zelf thuis ook een luikje hebben met magneet, want die zijn namelijk universeel.
Ik weet niet of je ook je katten hebt gechipt? Mijn ouders hebben namelijk een luikje die alleen reageerd op een geregistreerd chipnummer. Dan ben je gegarandeerd af van vreemde katten aangezien jij zelf de nummers moet programeren.
Zij zweren dr bij want hadden ook altijd vreemde katten in huis en das nu over.

Succes!

Helaas ga je katerurine na een paar dagen weer ruiken. Het enige dat redelijk helpt is Citin tapijtreiniger. Maar of je dat nu op de kinderwagen uit wil proberen? Is vrij heftig spul. Vervelend als je last hebt van andermans katten. Daarom hou ik mijn 5 katten binnen. En sowieso als ze buiten komen zouden ze verplicht geholpen moeten zijn. Ik zou zeker contact opnemen met je verzekering en als je erachter kunt komen van wie de kater is hun aansprakelijk stellen. Het nieuwe is er nu vanaf en het blijft de vraag of het eruit is. Kattenluik voorlopig op slot en ik zou kijken of je inderdaad niet aan er 1 met een slot kunt komen. Poeslief moet het dan maar even met een kattenbak doen. Ze blijven toch proberen om terug te komen ook al kunnen ze er een paar dagen niet in. Kater heeft jouw huis nu als het zijne gemarkeerd en dat geven ze zomaar niet op.

misschien kun je proberen het beest te vangen ofzo. en bij een dierenarts checken of het dier is gechipt. dan heb je gelijk de eigenaar.

Gebruik altijd een neutrale zeep (bv. groene zeep) met water of met Biotex groen. Andere schoonmaakmiddelen laten geurtjes achter, de kat vat dit op alsof een ander dier zijn geurspoor heeft achtergelaten wat aanleiding geeft om er flink overheen te sproeien! Met name produkten die chloor of ammoniak bevatten stimuleren het sproeien.
(heb ik effe van internet geplukt.)

suuk6
smooty

dat van dat gloor wist ik... maar mijn muren en kinderwagen zijn niet gepoetst met dat spul... kinderwagen kwam zo nieuw uit de verpakking... stomme kat...

Ruikt nu nog goed hier.... dus hoop stiekem maar dat het wel geholpen heeft tegen de geur....
Ff afwachten

Ooo zo ellendig als je een vreemde kat in huis hebt! Wij hebben het ook een tijdje gehad, onze kat werd echt geterroriseerd in zijn eigen huis zo bang was hij. Heel zielig!
Wij hebben toen zo'n kattenluikje gekocht dat op magneet werkt, en sindsdien hebben we nergens meer last van gehad. Heel fijn!

Succes met je kinderwagen, maar zo te lezen is de geur er uit gelukkig.

Terug
Bovenaan