grr

sorry moet effe spuwen haha ben voor de 2de keer sinds de bevalling ongesteld geworden grrr haat dat zo he:S:S heb sinds 8 juni mn spiraal dus hoop bdat ie straks net zo goed zn werk doet als na de eerste en dat ik niet meer ongesteld wordt dan...

tis nu wel een heel stuk minder hoor de eerste keer liep ik echt leeg en nu emt afvegen maarja ga zo weg dus toch maar iets ingedaan voor de zekerheid:S:s

en dat ondanks de volledige bv......

Ongesteld zijn is nie leuk nee, bah! Vooral met dat benauwde weer...

Nu ga ik spuwen...

Zoals je misschien nog wel weet ben ik van Rodin zwanger geraakt dmv IVF. Dit was nodig omdat ik van nature geen eisprong heb (ik werd dus ook nooit ongesteld)
Nu, na mijn bevalling heb ik ineens weer een eisprong, iedere 3 weken!!!! GRRR !@#$%^&*
Dus ik ben maar aan de pil gegaan, die slik ik contant door in de hoop dat mijn lichaam weer zo ontregeld is dat ik zodra ik stop met de pil niet meer ongesteld word....

Amen.

oww echt...wat apart zeg /..

mijn vriendin is met de eerste 5 jaar bezig geweest hormonen uiteindelijk ivf... artsen zeiden dat ze nooit spontaan zwanger kon raken kindje geboren 5 weken later spontaan zwanger.... 2 kids in 1 jaar en nu zwanger van de 3de spontaan ook.... erggg vreemd...

hopelijk word je idd niet meer ongesteld... zou wel fijn zijn he(in de vorm vabn die maandelijkse zooi dan he)

Ik heb na 8 weken gevloeid te hebben 2 weken rust gehad, toen werd ik ongesteld, de maand erop kreeg ik de mirena, nu ben ik 3 weken ongesteld en 1 week niet :S zal wel een reactie op de mirena zijn. Hopelijk wordt het binnenkort minder!

Ik heb ook de Mirena. Gaat ook bepaald nog niet naar wens, maar gyncacoloog heeft ook gezegd dat ik het wel een half jaar de tijd moest geven. Ben ook meer ongesteld dan niet. En dan denk je dat het over is, en 2 dagen later> Ja hoor, tis weer begonnen!

Maarre Nicole, betekend dat dan ook dat je in principe nu ook zwanger zou kunnen raken (als je de pil niet ging slikken). Das raar moet je alle mogelijke moeite doen zwanger te raken, krijg je ineens toch een eisprong.

Terug
Bovenaan