grr

Hier nog iemand die de mirena heeft en ik verlies nu bijna elke dag wel een keer wat bloed. Dan gaat het een dag of 2 goed en dan is het weer raak. Om indd gek van te worden. Ook nog steeds flinke buikpijn en rugpijn als ik ongesteld moet worden, dus tot toe ook nog steeds flink balen van de mirena.
Het enigste voordeel is dat ik nu stukken minder vloei tijdens me ongesteldheid en dat ik nu ook beschermd ben, maar heb wel tegen me man gezegd dat ik het nog even aankijk en anders gaat dat ding er gewoon weer uit en dan laat me man zich helpen.

ja idd de mirena moet je echt 3 tot 6 maanden de tijd geven,,, als ik het zo lees mag ik niet klagen.. eerste keer na 10 weken ongesteld 5 dagen heftig... toen spiraal gekregen en nu 7 weken later opnieuw ongesteld... ik heb idd ook de weeeiig buikpijn en rugpijn en bleef ik bij de eerste ook houden toen werd ik eens in de 7 maanden een beetje ongesteld maar nooit echt heftig meer dus wel ideaal...

ze zegge dat je de eerste 3 maanden erg veel en vaak kan vloeien enzo

Nou zo van jullie te horen ben ik blij dat ik terug ben bij mn vertrouwde pil. na mn eerste ongesteldheid, n a 4 wekn was ik zo blij dat het weer zover was ivm met geklapte condoom toen in die periode.

Ja leuk is anders ik sla zelfs met pil 3dagen echt dubbel van de pijn.
En ben onderhand al ruim 3 of 4 x ongesteld geworden.
IMaar 1e keer was gigantisch 2 e keer normaal en 3e keer minimaal

ik hebn voor mijn eerste ook de pil geslikt maar ik ben zwanger geraakt van hem terwijl ik de pil slikte... dus durf die echt niet meer te slikken straks komt er nog zo;n monstertje :) hahah

Terug
Bovenaan