grrr babyuitzet??

een waskussen en aankleedkussen hoe bedoel je op onkosten jagen. Die baby's van ons zijn ware goudmijntjes.

Ik had gewoon een aankleedkussen (of was het een waskussen want wat is het verschil?) met daarop een handdoek. Lekker makkelijk met verschonen. Gewoon handdoek eraf en hup nieuwe erover heen.

Miep

PS: heel veel dingen moet je gewoon niet kopen, je krijgt ook het nodige en de meeste dingen zijn nog wel te kopen als je kindje er als is. Dan weet je pas echt wat je nodig hebt.
 
Hoi Sara

Hier nog effe een andere tip, ik vroeg me namenlijk ook het een en ander af. En ik ben afgelopen zondag naar de baby beurs van de kraamzorg geweest.

In hun boekje stond dat je molton doeken en moltonhoeslakens moest kopen. Nou niet doen dus. Als je twee moltononderleggers hebt is dit voldoende 1 in de was en 1 in gebruik.
Verder de flanelen luiers 6 gebruiken ze ook als kruiken zak, dus ook geen kruikenzak kopen.
Trouwens als je in een jaargetijde bevalt waarin het weer redelijk is heb je echt voldoende aan 1 kruik. Als jij het kindje voed is die zo vernieuwd. In de winter bevallen adviseren ze wel 2 kruiken.
En verde misschien nog een tip de hydrofiele luiers(daar kun je er niet genoeg van hebben) zijn volgens mij het goedkoopst bij babywalz. Maar daar moet je natuurlijk wel ook nog de verzendkosten bij tellen. Ik heb toen ineens vanalles besteld, en dan ben je echt voordeliger uit dan in een babyzaak of bij de Hema.

Kijk ook eens op internet er zijn vaak mensen die via speurders.nl enz hun spulletjes goedkoop aanbieden, van kruiken flessenwarmers en beddegoed enz.

Groetjes Doortje
 
Terug
Bovenaan