GRRR dag 41

A

Anoniem

Guest
(*�&*(#%&(#*&$@)(*#&

Sorry maar moest het even kwijt pffffffffff.

Dag 41 en nog geen duivel te zien!
Gister negatief.

Ik weet het niet meer hoor .

x mamaloe

Hey.

Balen he, dat afwachten, konden we naar binnen kijken en zien wat daar allemaal gebeurt....hihi.
Een negatieve test op dag 41 betekend toch   vaak dat de duivels komen, (is mijn ervaring), alleen waarneer ?????
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Succes   hoor.

Groeten van Miena.

Hoi Miena,

Ja zou soms willen dat ikzelf een echo aparaat in huis had hihi.

Het voelt totaal niet zo dat ik duivels ga krijgen vandaag.

Ik heb op 16 jan. (geloof ik) een ovu test gedaan, had er nog 1 liggen en nav. een heleboel slijm maar ff gedaan.
Die was toen dus positief.
Als ik daar 48 uur bij optel dan zou vandaag dus mijn NOD zijn .

Dus ga er maar van uit dat 1 dezer dagen toch echt wel iets duidelijk gaat worden...

(neemt niet weg dan ik knettergek van het wachten wordt hihi)

Groetjes mamaloe

Hey.

Kom je even naar de chat van zenz ?
 Groeten van Miena.

Hoi Mamaloe,

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld want ik heb hetzelfde gehad ... in totaal 4 maanden geen RD gezien, laatste menstruatie 20 juli en toen pas weer  op 30 november en alleen maar negatieve tests. Dus 105 dagen overtijd... was vreselijk balen. Ben naar de huisarts geweest en die zegt dat het vaker voorkomt dat vrouwen een of twee perioden gewoon overslaan. Je kunt niks doen en dat is tergend. Nu heb ik weer een redelijk normale cyclus gehad van 6 weken, dus weer bemoedigend.
Wat ik hiermee wil zeggen is: hou vol ook al is het heel moeilijk.
Sterkte ermee!

Liefs, BB

Hoi mammaloe,

vandaag je nod, spannend hoor!!!
Ik zal voor je duimen dat je volgende test positief zal zijn  zou toch heerlijk zijn hè!!!
Nog even volhouden meid en laat die RD  maar eens een poepie ruiken

Groetjesss en veel liefs xxx, Ashley.

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2007 13:21:59'));

Hoi mammaloe,

Ik zal voor je duimen dat je volgende test positief zal zijn  zou toch heerlijk zijn hè!!!

Hihi had net ee berichtje bij jou achter gelaten.
Ik DENK dus dat dit mn nod moet zijn maar weet onderhands helemaal nix meer zeker...
Ja, wel dat ik er schei*ziek van wordt zo!!!!!

x mamaloe

Nou, dan neem je mijn advies over de RD iig serieus als ik die laatste zin zo lees
xxx

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2007 13:24:45'));

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2007 13:21:59'));

Hoi mammaloe,

Hihi had net ee berichtje bij jou achter gelaten.
Ik DENK dus dat dit mn nod moet zijn maar weet onderhands helemaal nix meer zeker...
Ja, wel dat ik er schei*ziek van wordt zo!!!!!

x mamaloe

Terug
Bovenaan