GRRR dag 41

Hahahaha neem het BLOED serieus!!!!

Heb echt ff zin om te gillen maar das n beetje lastig als er een kindje boven ligt te slapen he...

Groetjes Mamaloe

Bezigheids therapie...

Hoi Mamaloe,

Ik wilde toch even reageren want zoals jij het beschrijft ben je dus nog niet overtijd eigenlijk...
Mijn ervaring is ook zo: vanaf dag 28 ging ik me overtijd wanen. En dan pas op dag 35 de duivels..Ik boos natuurlijk.
Sinds enige maanden gebruik ik ook ovutesten; pas als ik een positieve test heb tel ik er 15 dagen bij op en dat neem ik als NOD. Tot nu toe klopt het altijd...
Maar dan ga ik er dus wel vanuit dat ik geen vast aantal dagen heb. Zo is het veel minder frustrerend dan uitgaan van 28,30 of 32 dagen elke maand.
Jij bent volgens de test morgen pas 1 dag overtijd en ook als je wel zwanger bent zou dat ook al die negatieve testen verklaren. Het kan nog alle kanten op hoor; de testen die je al hebt uitgeveoerd tellen eigenlijk geen van allen hierdoor. Pas als je 18 dagen na je positieve ovutest geen menstruatie hebt kun je er  aan gaan denken dat je misschien zwanger bent.
Succes met wachten!!

Groetjes,

M3

Hoi mama van 3,

Mijn vermoeden is dat ik idd nu pas mijn nod heb. Maar...... heb ook in een periode daarvoor (datum weet ik al niet eens meer) ook een heleboel cervixslijm verloren. Dus ik denken das mn eisprong en komt ineens rond de officiele nod van 28 dagen WEER slijm aan zetten.
Dus toen die ene ovu test gedaan die ik nog over had.
Maar weet dus niet of ik toen mn eisprong had of dat die nog moest komen of weet ik het.

Maar  als ik daar dus van uit ga dan zou nu ongeveer mn nod moeten zijn.
Het was dus in ieder geval niet van die eerste keer met cervixslijm + die 14 dagen want dan zou ik al lang en breed ongesteld moeten zijn.

Ik HOOP dat het nu ongeveer klopt, heb nog niet eerder zo'n lange cyclus gehad als nu. De vorige 2x waren het 36 dagen.
Ik wil eigenlijk morgen niet gaan testen want ik mag vrijdag bloed komen prikken.
Maar goed, hou jezelf maar eens in bedwang hihi.

Hoop echt dat je gelijk hebt!!!

En bedankt voor je reactie.

Groetjes mamaloe

Terug
Bovenaan