Grrr Verjaardagsvisite!!!

Oh Annet, jouw topic-onderwerp kon de mijne zijn.
De uitwerking zit iets anders in elkaar, maar ik zit er ook enorm mee (met die verjaarsvisite dan). Ik vind namelijk dat ik alle broers & zussen en dus ook van de schoonfamilie moet uitnodigen. Je kan tenslotte niemand overslaan. Maar nu zijn er dus mensen van de schoonfamilie die Wieteke nog helemaal niet hebben gezien of één keer toen ze een paar dagen oud was, tijdens de kraamvisite. Verder hebben ze ook eigenlijk niet geïnformeerd het afgelopen jaar naar het wel en wee van Wieteke. Moeten ze zelf weten, maar nu vraag ik mij dus af wat ze moeten zoeken op haar eerste verjaardag. We hebben ze niet veel te melden. Maar goed, ik zit er dus enorm mee dat ik vind dat ik ze moet uitnodigen (weet dat dat in de schoonfamilie ook wordt verwacht), terwijl vele vriendinnen van mij Wieteke beter kennen en ik hen dus liever heb op die dag. Ik nodig wel wat vriendinnen uit hoor, wil het zelf ook een beetje gezellig hebben (hihihi). We  willen het gewoon niet al te groot maken,  zelf komen we allebei al uit  een grote familie.  Maar goed, mijn man stapt er zo makkelijk over heen, die vindt het allemaal maar onzin en heeft geen moeite om mensen tegen het hoofd te stoten.

Nou ja, ik hoop toch een leuke dag te hebben tegen die tijd. Kijk er aan de ene kant naar uit, maar kan er ook enorm tegen op zien.
Alvast een fijne verjaardag Annet en ik geloof dat ik sommige verjaardagen dit jaar zou overslaan dit jaar als ik jou was (daar heb ik dan weer minder moeite mee).
Groetjes,
Geeske & Wieteke.

HoiHoi!

Vervelend en heel begrijpelijk dat je gefrustreerd bent Annet! Zo'n eerste verjaardag is toch wel iets heel bijzonders en je wilt er voor je kindje het allermooiste van maken! (Ik ga nu mijn eigen gevoel na van een week geleden!)
Maar inderdaad, zoals Cissy al zegt; mensen die niet willen komen; jammer dan, ze zijn het niet waard om over te treuren, gewoon niet meer uitnodigen en vooral niet aan ergeren!
Misschien een tip voor de mensen die (te)veel familie en vrienden willen uitnodigen; wij hebben Puck's verjaardag op de dag zelf voor familie gevierd (en dan echt klein met alleen onze ouders en zussen) en afgelopen zondag voor onze vrienden met kindjes. Je hebt dan wel twee keer een boel te organiseren maar het feestje zelf is overzichtelijk en daardoor voor iedereen (en vooral voor je kindje) superleuk!

Liefs, Marcia mv Puck.

Hai Annet,

Vooral balen dat jij er zo van baalt zeg... De voorbereiding voor een eerste verjaardag zou just zo leuk moeten zijn. Maar Cissy slaat wat mij betreft de spijker op z'n kop en daar sluit ik me dan ook bij aan.
En als we zo af en toe wat duidelijker zouden zijn naar de mensen om ons heen, zou dat een boel frustatie schelen. Maar hopelijk ben je er alweer overheen en ga je lekker genieten van de voorbereidingen.

Groetjes
Susan

Hè wat vervelend. Maar zou je jezelf daar druk om maken? Het is inderdaad toch veel leuker om Stef z'n verjaardag te vieren met mensen die er graag bij willen zijn? Wij vragen ook alleen mensen die wij graag op Dean z'n eerste verjaardag willen zien. Mensen die voor de rest nooit langs komen mogen van mij nu ook thuis blijven. In ieder geval alvast een hele fijne verjaardag hoor!

Groetjes,
Nelly.

Kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt, dat zou ik ook doen. Enne, mensen die niet op kraamvisite zijn geweest, zouden hier ook niet welkom zijn op de eerste verjaardag! Wij hebben niet zo'n grote familie, ik heb 1 broer en mijn hubbie heeft geen broers en zussen. Wij hebben de verjaardag gevierd met de opa's en oma's, mijn broer met vrouw en kids en onze "hechte" vrienden en vriendinnen met kids. Het was een enorm gezellig feestje en goed overzichtelijk.
En Annet, het houdt voor jou in dat jij je ook niet meer in alle bochten hoeft te wringen om naar  de verjaardag te gaan van diegenen die nu zo makkelijk afbellen. Kun je niet, jammer dan.  

Groetjes,
mv Tijs

Wat en gedoe hè, die visite?!
Ik ben ook uitnodigingen aan het maken, althans het lijstje. Maar tot nu toe kunnen de mensen waar ik erg veel om geef allemaal niet!!! En ik krijg als excuss, ohh zaterdag, maar hij is tot vrijdag jarig... JAAAAA maar dan moet iedereen werken, grrrrrrr.
Dat mensen wel   of niet op kraamvisite zijn geweest maakt mij niet uit, dat is aan hen. Als zij daar een reden voor hebben, zal dat wel. Niet dat ik het niet erg vind... weet ik ook weer waar ik aan toe ben, nottt.
Maar nu hij 1 wordt vind ik het een gemiste kans als ze weer niet zouden komen dus ik nodig iedereen uit. En vanaf volgend jaar alleen nog maar kinderfeestjes!!!
Wel baal ik enorm dat mijn liefste vriendinnen en mijn ouders notabene niet komen. Blijven nog genoeg andere lieve mensen over hoor maar ik mis ze nu al...
Eerlijk gezegd zit ik mij er veel te druk om te maken, misschien lucht het nu op.

Ik ben er al lang mee opgehouden om iedereen maar te plezieren die zelf te lui zijn om maar enig iets voor een ander terug te doen..
Scheelt een hoop frustratie!!

Blijft evengoed klote.. i know..
Mensen zijn nu eenmaal mensen.. soms rare wezens dus

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan