GRRR!

Ha meiden,

Moet even iets kwijt hoor!!!! Wordt ineens met allemaal nieuwsgierige mensen geconfronteerd van ´ben je zwanger?? en dan met van die grote ogen kijken of je van kleur verschiet :S. Terwijl mijn eigen ouders het nog niet eens weten.
Staat het soms op mijn voorhoofd dat ik meer dan 7 weken ben? Ik kan niets zien..... :p

Ik wil gewoon zelf kiezen om het te vertellen, dat hoeft een ander niet voor mij te doen!

Hehe, dat lucht op! Hebben jullie dat nog niet gehad??

Liefs,
 
hoi hoi

Nee heb hier nog geen last van gehad. Ben nu 8wk. En onze ouders weten het al. Heb in maart een mk gehad en toen was ik ook blij dat ze het vroeg wisten, zo hebben ze ons enorm gesteund.
Verder is alleen mijn leidinggevende dat ik zwanger ben omdat ik vrij moest voor de vk.
Maar als mensen me zouden vragen weet ik niet of ik me mond kan houden hihihi hoop het wel, wil eerst de echo gezien hebben.

Trek het je maar niet te veel aan. Jij weet immers hoe de situatie is.
 
Hoi Vlindertje,

Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik snap inderdaad wat je bedoeld. Ik weet het zelf nog maar net en er zijn nu al hordes mensen die het "zogenaamd" zien??? Ondanks dat ik al drie miskramen heb gehad blijven mensen op me letten! En dan hebben die zelfde mensen ook nog het lef om ronduit te zeggen : Hé ben je soms zwanger, je neemt geem wijntje! GRRRR Terwijl ze van de situatie weten. Alsof ik het hun inderdaad eerder dan mijn ouders vertel! Pffft Maar inderdaad baby-love heeft gelijk we moeten ons er niet te veel van aantrekken!

Denk erom, jij weet dat je het straks van de daken mag schreeuwen! Boos worden is ook niet goed dus gooi het maar op het forum! Hihi zo zie je er zijn vast nog meer mensen die het zelfde hebben!

Groetjes
 
Gefeliciteerd!
Nee, hier nog niemand gehad die dat zei, maar ik denk ook dat ze het bij ons niet meer verwachten (wordt de 4e).
Ik hoop dat ik het nog even stil kan houden (niemand weet het nog, ben bijna 10 weken).
Maar ik krijg m'n broek niet meer dicht, dus ik denk dat ik niet al te lang meer kan wachten....

Sterkte, ik hoop dat je het nog even voor je kunt houden!!
 
Gefeliciteerd!

Aan een kant was het op mij tot 25 wk niet zichtbaar, maar toen ik 12 wk was, hadden wij een 'zakelijke' vergadering met een soort van borreltje. Op een moment voelde ik zwaak en misselijk, en moest voor een stoel en een glas water vragen (voordat de bar officiel open was). Daarna maakte een collega een graapje (zij stond in een andere hoek, wat 10 meters van mij!) 'Zij moet zwanger zijn!'. Na fracties van een seconde had ik een groepje 'fans' bij...
'Jawel, ik ben zwanger', zei ik. Die collega was al bietenrood op haar gezicht, de hele tijd an het zweren dat ze nooit zo'n graapje zou maken...

Daarna wilde ons teamleider wat foto's maken. Ik raakte in paniek en schreeuwde aan de meneer van min of meer 65 jaar... Had een kersenrood blousje aan, mijn gezicht moest dezelfde kleur bereiken.

Al tijdens de eerste trimester was ik zo vaak misselijk dat ik moest aan een paar mensen vertellen, die ik niet wilde te laten weten; anders zou ik als helemaal desorganiseerd eruit zien.
 
Gewoon zeggen..... niet dat ik weet hoezoooooo?

Lekker doen alsof je neus bloedt.... zeggen dat je misschien dan maar een test moet doen, is ook een goeie!!

Dit is nog niet zo erg.... erger is al vreemde mensen zometeen aan je bolle buik gaan zitten wrijven en doen!

groetjes H
24 w 3 d
 
Ik zei altijd hoe vind je me dik ofzo? hahaha
en als ik niet dronk zei ik dat ik aan de lijn was.... die buik moet er echt een keer af ;)
 
Ik ben nu 8 weken en alleen mijn moeder weet het nog maar,maar ik denk dat ik het wel binnen nu en een paar weken ga vertellen want ik ben zo vreselijk misselijk en moe dat het anders toch wel een keer opvalt denk ik.voor de rest heeft nog niemand ernaar gevraagt maar dat komt denk ik ook omdat onze jongste pas 16 maanden is dan verwacht je dat niet zo snel hè?
groetjes.
 
Terug
Bovenaan