GRRR!

Ha ha ha, herkenbaar. T is mij ook al minimaal 3 keer overkomen, de rest vraagt gewoon of ik ziek ben omdat ik zo bleek zie. Of dat ik afgevallen ben omdat ik zo'n mager gezicht heb.
Aan sommige mensen kun je gewoon goed zien dat er iets aan de hand is. Ze hebben een meer expressief gezicht of zo...

Zodra de broeken niet meer passen zal het toch tijd worden om het te vertellen (was bij mijn met de eerste pas bij 14 weken, nu al met 10 weken)

Groetjes
 
Ze zeggen wel dat zwangere vrouwen meer stralen, in de zin van enthousiast kijken.
Ik zou gewoon stom verbaasd zeggen, Hoe kom je daar nou bij?! Houden mensen vanzelf hun mond wel..
Succes.
Bij mij was het wel gelukt, maar dit kwam omdat ik in de ziektewet zat en mijn ongemakjes (misselijk, draaierig) verborgen kon houden. En ik drink zobiezo al weinig, dus als ik een fris bestelde keek niemand mij aan. (Behalve met carnaval, maar had als excuus dat ik mijn migrane medicijnen had ingenomen.. :))

Liefs Vissen
 
Hihihi... Het zijn ook je hormonen waardoor je er zo fel op reageert. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik had op gegeven moment de standaard-opmerking: "Was het maar waar!" Mensen durven dan niet meer verder te vragen.
Dus bedenk gewoon een standaard-opmerking, zodat je hormonen niet de overhand nemen!

Enne.. Heel erg gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan