Grrr...

Hoi,

Ik moet ook weer even mijn ongenoegen uiten. Mijn vent is de hele zwangerschap echt TOP voor mij geweest, ik kan niet anders zeggen, maar deze week.... Grrr...

Hij had maandag t/m woensdag training (ver weg), was daarom maandag en dinsdag pas om 21.30 uur thuis, kwam gelukkig wel thuis slapen i.p.v. dat hij in het hotel bleef. Gisteravond was hij dan wel thuis, maar vandaag belt 'ie vanuit de auto dat 'ie vanavond toch wel naar die vergadering gaat. Dus hij komt binnen en vliegt binnen 5 min. weer weg voor de rest van de avond. Met alle respect: hoe moet ik nu de rust vinden om een kind te werpen?

Sorry hoor, maar dit schiet voor mij ook niet op, naast het feit dat ik al de hele dag in mijn eentje thuis zit te vegeteren dus blij ben als ik weer wat aanspraak heb.... Ik gun hem alles, maar ik wist toen hij deze week zo plande al dat dit niks zou zijn. En dan vraagt hij aan mij waarom ik zo boos ben als hij weer weggaat.... Het zullen mijn hormonen wel zijn, maar ik erger me hier echt groen en geel aan!

Pffff... kan beter hier even spuien dan tegen hem ontploffen...

AAAAAAAAAH meid.

Die dingen gebeuren nou eenmaal. Je mannetje moet zijn werk ook doen, en is misschien voor hem wel even een goede afleiding. Hij zal vast en zeker ook nerveus zijn voor alles wat komen gaat!

Zullen idd wel 50% hormonen zijn, maar ik begrijp je gevoel wel hihi.

Relaxxxxxx

knuff H

Ach ja, zucht... ik ben gewoon een beetje sjaggie de laatste 2 dagen. Ik heb de hele dag ook steken in mijn onderbuik en harde buiken en krampen enzo, maar ja, ik geloof ook niet meer zo in een 'vroege' bevalling...

Trouwens, af en toe zit die baby echt goed in mijn binnenste te roeren, doet zeer joh! Heel laag in mijn buik of juist bovenin bij mijn ribben. Of nog leuker: allebei tegelijk! Pfff....

meid kan je heel goed snappen, ik baal ook enorm als ik al de hele dag alleen (oke met 3 kids) thuis zit en manlief s avonds om middernacht thuis komt uit zijn werk! hij moet werken dat is logisch maar ja dan ben je al de hele dag alleen en is een beetje aanspraak wel zo leuk!
ook ik ben dan sjaggie en dan zegt ie zo lief, ach schat heb je het een beetje gered vandaag? heb veel aan je gedacht! oke dan ben ik al om! haha
hij smst ook veel tussendoor, dus dat is wel erg lief...

succes met de laatste loodjes!

liefs

Kan me helemaal voorstellen dat je ervan baalt!! Ik heb zelf een man die 60 uur pw werkt en daar word ik ook niet altijd vrolijk van (zeker nu niet). Tuurlijk, je weet t van te voren, maar dat betekent niet dat het altijd maar vanzelf gaat of dat je het altijd maar leuk moet vinden.

Goed dat je niet gelijk tegen hem ontploft bent (dan ben je verder dan ik, ik kan dat niet tegenhouden haha), want hij moet toch weg en dan blijf je helemaal met zo'n rotgevoel zitten. Hij doet z'n best, dat weet je, maar jij ook!! En het is gewoon zwaar k.t, die laatste weken.

Zet um op, het is weer bijna weekend en voor je t weet ben je weer 2 dagen dichter bij je baby :)

Liefs

Ik snap het ook, Logisch ook als je op het laatst loopt. Mijn virend moet zo nu en dan ook verder weg voor zijn werk,maar hij had ruim van tevoren al aangegeven dat ze hem vanaf september alleen maar in de buurt zouden inplannen. Deze keer was ook de eerste keer dat ik hem van zijn werk heb moeten bellen,dat het zover was. Bij mijn 2 andere kids was hij thuis.
Als ik dat zo lees, is jouw,n lichaam zich echt klaar aan het maken voor die bevalling( al geloof je er zelf niet meer in) ;) en niet meer dan normaal dat je je vent dan ook in de buurt wilt hebben.Het zal me niet verbazen als je vananvond nog ligt te puffen hihi.

Succes!

liefs,

Hi lieve meiden,

Dank voor alle lieve berichtjes. Toen ' ie gisteren thuiskwam heb ik even lekker uitgeraasd en nu is 't weer helemaal oke.

@do29: ik geloof het momenteel zelf echt niet meer hoor, ik heb al weken dat het rommelt. Dan weer een dag beurs en kramp, dan weer een dag niks. Zo langzamerhand geloof ik amper meer dat er toch echt een baby inzit... heel raar, maar dat vind ik nu zo onwerkelijk.

Zondagavond stonden mijn man en ik even op het babykamertje te kijken voor we gingen slapen en ik zei tegen hem: volgens mij hebben we alles voor niks gekocht en zitten we onszelf gewoon voor de gek te houden met die dikke buik...

Nou ja, vanmiddag weer naar het zkh voor controle, ik vraag misschien wel of ze dan kunnen kijken of de baarmoedermond al aan het verstrijken is of niet. Geen idee of ze dat 'zomaar' doen, ben nog geen 40 weken. Vind het ook wel een beetje raar om er om te vragen, maar als de boel dan nog potdicht zit, weet ik i.i.g. dat het voorlopig nog wel even zal duren waarschijnlijk.

Echt heel raar, deze week is mijn 'mentale toestand' echt een beetje verschoven van 'elke dag denken: zou het nu?' naar 'het zal mij verbazen als er ECHT een baby in zit en dat het er ooit nog uitkomt'. Ik heb niet zoveel verwachtingen meer ofzo, klinkt een beetje depressed, zo bedoel ik dat niet, maar ik ben wel weer even goed op aarde geland.

Nou ja, iedereen succes met de laatste loodjes en voor hen die al bevallen zijn: geniet ervan!

Terug
Bovenaan