Grrr...

hey meid,
ik snap je helemaal ik had dat ook in de laatste weken.. zelfs toen ik al uitgerekend was moest mijn man nog ver weg voor zn werk. gelukkig was hij wel redelijk op tijd thuis.. tenminste zo rond 8 uur s avonds maar ik had echt zoiets van en als het straks snel geboren word dat hij dan niet op tijd thuis zou zijn. nou gelukkig dat het op zondag gebeurde want toen ik ook echt weeen had was het er ook snel.. al zou hij als ik weeen had echt niet naar zijn werk zijn gegaan. dan was hij thuis gaan werken denk ik. meid kop op!! en het komt er heus wel uit!!! het is echt een baby hoor :D haha sterkte!!!

Liefs, Christien

Meid volhouden hij/zij gaat echt binnenkort geboren worden. Kruip lekker op de bank, als je bevalling begint, en hij is niet in de buurt, dan zal je zien dat hij naar huis vliegt.
Voor hem is het ook nog even gauw laatste dingen regelen.

Mijn vent ging op de ochtend van de weeen naar zijn werk, en ze kwamen om de 7 minuten, ik dacht huh, dat doe je toch niet, ik zit hier in de weeen! maar dacht ach zal voor zijn gevoel wel moeten. Hij moest namelijk een verloning draaien voor 800 mensen. Nog geen 5 minuten later komt hij weer binnen en zegt, heb men baas maar gebeld, dat ze het moeten bekijken.
Wat was nou het geval, hij moest het ook op zijn manier verwerken, en was eigenlijk niet voorbereid, en wist niet zo goed wat te doen. Ze (onze mannen) doen het allemaal op hun manier. Neem het hem niet kwalijk.

liefs nath

Terug
Bovenaan