8540 euro?? staat er niet een cijfer te veel ergens??
wat krijg jij allemaal per maand van de belastingdienst dan??
8540 gedeeld door 12 is 711 euro.
krijg jij zo veel geld per maand van de belastingdienst??
poeh he.
marina, meestal krijg je geen uitstel hoor van betaling, maar je zou evt nog een keer voor de zekerheid kunnen bellen, kijken wat dat mens dan zegt??
is toch gratis nummer gelukkig hihihi
wij krijgen ook 84 euro per maand kindgebondenbuget. heb gisteren nog even bereking gedaan, en met ons inkomen enz komen we ook op 84 euro per maand wat me mogen krijgen. dus dat klopt.
heb ook gelijk even huurtoeslag aangevraagt.
kan 262 euro per maand krijgen!
nou, das toch lekker mee genomen toch
maaruuhhh... ook wij hebben pech hoor,
zo net voor de feestdagen:
136 euro betalen:S
in de verhuizing had ik blijkbaar tele 2 niet betaalt (21 euro) maar in mijn lijstje stond dat ik het al wel had betaald, dus niet meer naar om gekeken.
wordt ik gisteren opeens gebeld, dat ik dat moet betalen. aanmaningskosten, en incasso kosten, huppakee... 136 euro :S
ook nog een leuke brief in de bus gehad, dat ik 250 euro moet betalen aan de gemeente
(zijn ook zulke afpersers die he
)
nee, leuke kadotjes vind ik t niet, maar ja, t is niet anders.
liefssss
wat krijg jij allemaal per maand van de belastingdienst dan??
8540 gedeeld door 12 is 711 euro.
krijg jij zo veel geld per maand van de belastingdienst??
poeh he.
marina, meestal krijg je geen uitstel hoor van betaling, maar je zou evt nog een keer voor de zekerheid kunnen bellen, kijken wat dat mens dan zegt??
is toch gratis nummer gelukkig hihihi
wij krijgen ook 84 euro per maand kindgebondenbuget. heb gisteren nog even bereking gedaan, en met ons inkomen enz komen we ook op 84 euro per maand wat me mogen krijgen. dus dat klopt.
heb ook gelijk even huurtoeslag aangevraagt.
kan 262 euro per maand krijgen!
nou, das toch lekker mee genomen toch
maaruuhhh... ook wij hebben pech hoor,
zo net voor de feestdagen:
136 euro betalen:S
in de verhuizing had ik blijkbaar tele 2 niet betaalt (21 euro) maar in mijn lijstje stond dat ik het al wel had betaald, dus niet meer naar om gekeken.
wordt ik gisteren opeens gebeld, dat ik dat moet betalen. aanmaningskosten, en incasso kosten, huppakee... 136 euro :S
ook nog een leuke brief in de bus gehad, dat ik 250 euro moet betalen aan de gemeente
(zijn ook zulke afpersers die he
nee, leuke kadotjes vind ik t niet, maar ja, t is niet anders.
liefssss