Breek me de bek niet open over schoonmoeders , ik klaag altijd vrolijk mee als het daarover gaat, maar zoiets....
Als mijn schoonmoeder me ooit zoiets flikt, ziet ze haar kleindochter nooit meer en dat meen ik!!! Een eerste fruithap is iets voor de mama en de papa en niet voor de oma!
Dat je kindje krampjes had, is heel logisch en dat mag je ook best zeggen. Dat ze dat gegeven heeft, terwijl je dat zelf, neem ik voor het gemak even aan, niet doet, kan niet en dat kan je ook best vertellen. Dat wij vroeger al met 6 weken fruit kregen, betekend niet dat onze kinderen het dan ook maar moeten hebben. Dat voortdurende onderzoek door kinderartsen en dietisten wordt er niet gedaan voor de kat z'n k*t!
Zo, ik ben al boos als ik er alleen maar over nadenk en dat terwijl het mij niet overkomen is. Praat erover met je partner en zorg dat je op 1 lijn komt en geef heel duidelijk aan aan je schoonmoeder dat dat de laatste keer is geweest dat ze haar kleinkind zoiets geflikt heeft! Je mag dat rustig zeggen, hoor.
Ik begrijp ook dat het lastig is, maar ik denk iedere keer als ik een moeilijke confrontatie aan moet gaan dat ik het voor mijn meisje doe.
Succes ermee en ik hoop echt voor je dat je mannetje zich snel weer beter voelt.
Groetjes Ilona