Grrrrr huisarts!!

Hoi hoi,

Nou wat een rare reactie van je huisarts zeg.Maar je mag gelukkig wel komen bij de gynacoloog,goed van je dat je hebt gebeld.Succes hoor.

Groetjes Kitty en Tess.

hoi Annet..

Nou ik vind het ook maar een vreemde reactie van je Ha...
Ikzelf ben al een aantal maanden met chlomid bezig , omdat ik geen eisprong heb , ik had een cyclus van 9 maanden (en nog langer) na de zwangerschap zei mijn gyn. dat als we dachten aan een tweede konden we gelijk bij haar terrecht!!
Bij mij helpt dit prima...ik slik maar 50 mg en krijg een ei...deze maand is het echt spannend de samelevingstest was ok dus over 2 kleine weekjes mag ik testen echt suuuuper spannend...

dus als ik jou was zei ik dit ook meteen tegen de gyn....
succes!

Groetjes lonneke

Wat fijn dat je nu naar de gynacoloog kan, hopelijk heb je snel weer een normale cyclus

Groetjes sandra

Vriendin van mij werd steeds maar niet ongesteld.. ook een dik 1 1/5 jaar bezig geweest en niks natuurlijk. Bleek ook dat ze geen tot sporadisch een eisprong had (kunnen zien met inwendige echo). Nu krijgt ze een of ander pilletje dat ze een week moet slikken en in die tijd moet je er natuurlijk flink tegenaan. Deze tablet stimuleert de eisprong. Als het dan nog niet wil aanslaan dan wordt dit na een tijdje verhoogd. Je kunt het maar een paar keer gebruiken want je wordt er imuun voor. Bovenstaand is een heel korte versie hoor en beknopt vertelt. Misschien is dit wel iets voor jou?

Vraag er eens naar!

Esmé mv Kay

hi,

het verhaal wat esme verteld, dat pilletje heet chlomid...en ik heb idd hetzelfde als die vriendin van haar!

gr lonneke

Ik zal het wel eens navragen aan mijn zusje, zij is doktersassistente. misschien weet zij hier iets op??

Hi,

Ik vind het echt idioot van je HA. Voor hetzelfde geld had je gewoon nog een jaar gewacht!!!!

Wat denkt hij wel niet. De volgende keer als je hem ziet, zou ik het zeker tegen hem zeggen. Echt niet normaal.

Super goed van je dat je het zh hebt gebeld.

Gr.

Wat goed dat je gebeld heb. Aan je huisarts heb je blijkbaar toch niets. wel fijn voor je dat er schot in zit.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan