grrrrr

Hallo meiden
Had vandaag weer een grrr moment.
Was op een verjaardag van een kennis en mijn zus met dr 2 kids was er ook.
En dan die reacties van andere mensen.......goh wanneer neem jij een kind!!!!!Je bent toch ook al de dertig gepaseerd!!!
Ik kan dan zo kwaad worden....
Ik wil het zo graag en het liefste had ik er al 10 gehad maar hoe vertel je dat aan zo iemand...
En dan hoor je ook dat een andere ook weer zwanger is.En dan denk ik wel eens waarom zij wel????en ik niet!!!
groetjes Miranda

Hoi Miranda,

Ja erg he! Die momenten heb ik ook vaak genoeg gehad!

Afgelopen zaterdag ben ik wezen shoppen in A'dam. Nou ik heb zeker 10 zwangere meiden zien rondlopen daar. Dat vond ik wel ff vervelend. Elke keer als ik ergens anders heen keek waren ze er weer!

gelukkig heb ik leuke dingen kunnen kopen dus dat maakte het weer een beetje goed.

Laten we hopen dat onze tijd ook snel zal komen.

Liefs Claudy

Hoi Miranda,

Ik kan je een hand geven hoor,,,het lijkt wel of ik dat stukje geschreven heb!! Ook ik had gister een verjaardag met mijn zussen en kinderen erbij! Ook ik ben 30 en aan ons worden die opmerkingen ook gemaakt!! En je moet niet te lang meer wachten hoor,,want hoe ouder je bent hoe moeilijker het word en het kan nog wel een tijdje duren ook voordat je zwanger raakt,,,ja, dat weten we gerust wel!! Mijn fam weet wel dat ik bij de gyn loop en dat ik dus geen eisprong heb, maar ik heb (had) nog niet verteld dat wij ook echt voor een kindje bezig zijn...en wilde dit ook heel graag voor ons houden!!

Mijn zus zei gister nou zulke mooie kinderen als ons krijgen jullie niet, of moet je je zwanger even lenen die weet hoe het moet..allemaal stomme opmerkingen en als je er dan zelf midden in zit raakt dat je toch,,,maar ja blijven lachen en net doen of er niks aan de hand is hoe moeilijk ook...ook zitten mijn zussen vaak te klagen hoe moeilijk de kinderen zijn er hoe zwaar ze het hebben bla, bla..En toe scheen ik iets verkeerds gezegd te habben wat mijn zus niet zo leuk vond en liep over mij te smoezen in de gang,,,Het ging uiteraard weer over haar kinderen,,,,en toen heb ik het er uit gegooid...en gezegd waar wij mee bezig zijn...Het enige wat ik als reactie kreeg was, dat weten wij toch niet....En zelfs mijn moeder heeft niet gereageerd ik ben benieuwd of zij hier nog op terug komt,,,,het is toch best wat als je dochter zoiets verteld!!!

Ik had het mijzelf dus heel anders voor gesteld,,,maar ja, het is niet anders,,,ben wel weer eens teleurgesteld in mijn fam bah!!!!

Liefs moi xxxx

Wat treurig om te lezen Moi!
Dat vind ik best wel erg voor je. Onze fam leeft erg mee met ons. Wij hadden het direct verteld. Ik ben zo'n flapuit en kan het toch niet voor mezelf houden. Dus ik kan niet echt voorstellen hoe dat moet zijn voor je.

Ik kan alleen maar zeggen:
Gelukkig heb je dit forum om je ei kwijt te kunnen. Wij slepen elkaar er wel doorheen.

Veel sterkte en denk aan je.

Liefs Claudy

Hoi Claudy,

Wat lief van je! Ik krijg helemaal tranen in mijn ogen van je berichtje. Ik vind het ook best erg allemaal en ben erg teleurgesteld! Vooral in mijn moeder, ik huil echt bijna nooit en gister was ik helemaal in tranen en het enige wat mijn moeder zij was ze heeft het niet zo bedoeld en verder niks over dat wij voor een kindje bezig zijn en dat wij nu in de mmm lopen..Toen zei ik nog tegen haar het is best even slikken als je te horen krijgt dat je geen eisprong hebt en dus zonder medicatie geen kinderen kunt krijgen, want daar komt het toch op neer,,nou, bijna geen reactie hoor,,,het enige wat zij volgens mij dacht is...mijn verjaardag naar de klote!! Erg he eigenlijk!!

Ik heb verder niemand van mijn fam hier meer over gesproken. Nu weet mijn fam het dus en is ons geheim verklapt, maar misschien dat mensen nu wat meer na gaan denken!!

Ik ben blij voor jullie dat iedereen met jullie meeleeft!! Zo hoort het ook ja, toch!!!

Ben ook ontzettend blij met dit forum, want je kunt het van je afschrijven en blijft niet met je verdriet en teleurstelling zitten!!

Bedankt claudy, doet mij echt goed!!

Liefs moi xxxxx

Heee moi
Wat lullig dat je familie zo heeft gereageerd.
Gelukkig heb ik een familie die erg meeleeft met me.
Mijn zus heeft zelfs al een keer gezegt als het bij jou niet lukt om een zwangerschap te voldragen dan wil ik wel draagmoeder voor je zijn.
Een erg lieve gedachten,helaas wil ik zo ver nog niet denken.
Ik denk echt dat het bij mij de volgende keer wel goed zal gaan.
Liefs Miranda

Hoi Miranda,

Goed dat je zo positief denkt, valt volgens mij niet altijd mee he??

Wij gaan er ook helemaal voor en ik weet zeker dat het bij ons ook allemaal goed komt en samen staan we sterk!!!

Liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan