grrrrrrrr het CB!!!!

ik ben er pas 1 keer geweest voor te wegen, maar ik mag ze nu al niet.
ik moest net mijn afspraak voor dinsdag verzetten, ik heb geen auto, en kan er ook geen regelen, nou ze deden me toch moeilijk,
dus ik zeg dat hij het hartstikke goed doet.. zegt dat mens, nou mevrouw daar zijn wij voor om dat te zeggen....... alsof ik gek ben ofzo. weet zelf toch wel hoe mijn mannetje het doet....
nou maandag ga ik hier even wegen, zie ik dan wel hoeveel hij is aangekomen.
ik neem aan dat ze me dan ook wel kunnen vertellen   wat ik kan halen voor Bram voor zijn krampjes....

Monique

Ik heb alleen hele goede ervaringen, de arts en de wijkverpleegkundige zijn allebei super leuk.
Nemen alle tijd en zijn supervriendelijk tegen de kids.

Groetjes Marina.

Ik heb alleen hele goede ervaringen, de arts en de wijkverpleegkundige zijn allebei super leuk.
Nemen alle tijd en zijn supervriendelijk tegen de kids.

Groetjes Marina.

Hi hi,

Leuk onderwerp...Bij ons zit me toch een doos van een arts, Ik mag dat mens echt niet. De meeste wijkverpleegkundigen zijn wel ok maar die arts is echt vreselijk!

Ze kan bijvoorbeeld als je een vraag stelt een verhaal ophangen van een kwartier om dan tot de conclusie te komen dat ze eigenlijk geen antwoord weet....Ik stel dan ook zo min mogelijk vragen als ik echt ergens mee zit dan zijn er wel anderen aan wie ik mijn vraag kan stellen en als er iets ernstigs is zijn ze toch niet te bereiken.

Kirsten heeft eens een keer aftersun opgegeten en toen heb ik hun gebeld om te vragen wat ik moest doen en of het erg veel kwaad kon natuurlijk. Nadat ik ruim 10 minuten in de wacht had gestaan heb ik maar opgehangen om het later nogmaals te proberen. Wederom kwam ik er niet doorheen en inmiddels had de kleine nergens meer last van dus heb ik het maar gelaten. Je zal ze echt eens nodig hebben nou dank je de koekoek dan bel ik de huisarts wel!

Nou kwam ik 2 weken geleden voor het eerst met Jarkko en toen noemde ze hem Jacco, ik gelijk pissig natuurlijk want zo heet-ie niet! Dus ik corrigeerde haar vrij pinnig maar ze ging er niet eens op in....echt een doos......

Groetjes Sandra, mama van Kisten en Jarkko

Hai Wendy,
Tja cb....praat me er niet van. Ik zou zeggen ga er heen voor de prikken en het meet en weeg gebeuren en neem de rest met een zak zout of 100. Al hebben ze natuurlijk totaal geen recht om de naam van je dochter te bekritiseren en maak dat maar goed duidelijk!!
Bij Sven had ik ook altijd wat maar dat om het eet gebeuren. Ik heb nou eenmaal wat dikkere kindjes Sven zat met 8 weken op bijna 6,5kg en Mirthe is ook van die strekking ruim 7kg bij 8 weken. Ze hebben het allebei op borstvoeding gedaan dus tja wat kun je doen?? Maar toch altijd gezeik over dat ze wel wat minder mogen hebben enzo. Borstvoeding mocht toch onbeperkt?? in ieder geval dat vertellen ze altijd tot dat je kindje aan de maat is. (en niet dat ze onbeperkt krijgen gewoon netjes om de 4 uur maar dat is een ander verhaal)
En op het moment dat ik met Sven begon met vast voedsel verergerde het....want ja van ze mogen alleen pure yoghurt en water want anders worden ze dik! En die van jou heeft wel aanleg!  Sven dieet moest bestaan uit pure yoghurt, water en een groentehap ipv een fruithap ivm het gewicht en de lopende campagnes van de overheid. GRRRRRRRRRRRR En het erge als ik er haar persoonlijk  op aan sprak  zei ze ja ik weet het de voorschriften veranderen constant en bij mijn eigen kids doe ik het ook anders. NOU VAL MIJ DER DAN NIET MEE LASTIG!!!
Dus meid lekker later kletsen daar!!!
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan