grrrrrrrrrrrrr.. .. ik word dat wachten zat!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou ik zit ook weer in spanning............... vandaag dag 41 en nog steeds niets te zien. de vorige cyclussen waren 36 en 40 dagen( dat ik ongi werd)

ben vorige week vrijdag naar de gyn geweest en die zei dat ik over ongeveer een week ongi zou worden( of niet).. dus dat is nu al 9 dagen geleden.. dus het wordt spannend...

voel aan mijn borsten dat er wel wat aan zit te komen maar weet niet wat!!!!

voor de rest al een week last van mijn onderbuik en af en toe steken, voor de rest   ben ik best moe......(denk al een week dat ik ongi word maar nee....)

dus ja weet het niet

was er eerst van overtuigd dat het niet raak zou zijn , maar hoe langer het duurt hoe meer ik ga twijfelen, ik hoop dan ook dat ik gauw uit deze onzekerheid word gehaald....

duim met me  mee, want ik zou het wel weer heel fijn vinden om zwanger te  zijn na mijn mk in juli...

liefs tobi                                

Ik ga hard voor je duimen Tobi.
Heb je al een test durven doen?

Danielle

ik duim voor je heel veel  sterkte. Ik heb  in dezelfde spanning gezeten als jij  nu zat en werd pas ongi op de 43 ste dag terwijl het daarvoor 17, 19, 33, 35, echt  heel  frustrerend. Ik ben  benieuwd, wat er  uit een test komt. Laat je het ons weten?

groetjes wies

hoi hoi

nou vandaag dag 42, nog steeds niet te bekennen, vanacht weer zeurderig gevoel in mijn buik en heel onrustige geslapen.......

vanochtend getest en helaas negatief..........................

ik baal zo ik wil nu wel eens weten waar ik aan toe ben.. het maakt me onzeker ..

maar ja we wachten maar weer we kunnen toch niets anders doen..

liefs tobi

He sjit Tobi wat balen!!!
Hoop echt voor je dat je te vroeg hebt getest hoor.
Ik heb wat dat betreft "geluk". Mijn cyclussen zijn steeds zo kort dat ik geen tijd krijg zenuwachtig te worden.

Sterkte moppie!!

Liefs,

TeHa

Hoi Toby,

Balen zeg dat de test negatief was. Maar wat niet is kan nog komen toch?

Van dat onrustige slapen kan ik meespreken maar dat had ik ook wel verwacht...

Trouwens toen ik zwanger was van mijn dochter sliep ik ook erg slecht en laatst met mijn zwangerschap ook dus wie weet....

Ik blijf voor je duimen meid!

Groetjes Sandra

haai meissie,

zal ik je dan even hoop geven?de eerste test die ik deed zaterdag was echt positief maar de 2e en 3e test (ander merk)eigenlijk zooo vreselijk vaag dat het haast niet te zien was...die eerste test die ik deed is gevoeliger en ik ben ook al een paar dagen over tijd...
de vorige keer dat ik ik zwanger was heb ik pas na 5 dagen getest en was het een vaag streepje dus ik maak laat HCG aan....
ik doe puur voor mijn gevoel over een paar dagen nog een test...wil gewoon een duidelijk streepje zien....maar ik ben al zo misselijk en alle andere verschijnselen daarbij opgeteld...kan het eigenlijk niet meer missen...
meid ik hoop dat het bij jou hetzelfde gaat als bij mij

liefs leetje 1981

hahah leetje

nou ik weet het niet hoor het kan echt alle kanten op, maar ben toch bang dat het de verkeerde kant op gaat....

vandaag hoofdpijn en moe uit bed gestapt en gerommel in mijn onderbuik.....( ben het nu wel zat om meer dan een week al een zeurderige buikpijn te hebben zo af en toe)

heb nog steeds een hoge temp.. dus ja snap er niet meer van...

ik ben zo blij voor jou en die andere test zou echt wel weer een streepje geven hoor!!!!!!!!!

bedankt voor je lieve woorden

liefs tobi

Terug
Bovenaan