grrrrrrrrrrrrr.. .. ik word dat wachten zat!!!!!!!

Duim met je mee hoor meid!!!!
Zou zo fijn zijn als het raak mag zijn voor je.

Liefs Hallow

hoi hoi

vandaag dag 44 en nog steeds niets te zien..

heb net teruggekeken en heb al 11 dagen verhoging (37.0-37.1 36.9).. terwijl ik in het begin 36.5 - 36.6 had.. dus wie weet heb ik een hele late eisprong gehad en als ik terug lees kreeg ik ongeveer vanaf dat moment( eigenlijk een paar dagen later) last van mijn buik ed...

dus we wachten maar af...

krijg nu ook last van mijn rug.. dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden..

liefs tobi

Hi Tobi,
ook ik baal van dat wachten, ben nog niet lang bezig en moet dus eigenlijk gewoon geduld hebben, maar ik wil ook zo graag weten waar ik aan toe ben. Had op 10 oktober mijn laatste ongi-dag en had dus rond 31 oktober het weer moeten worden, maar tot op heden nog steeds niets.
Ook heb ik al een paar testen gedaan en allemaal negatief.....
Ik hoop dat we snel wat meer duidelijkheid zullen krijgen.
Veel sterkte met het wachten.
Liefs, Chantal

hoi hoi

nou ik zit nu op dag 48 en nog steeds niets te zien, mijn laatste 13dagen is mijn temp wel hoger dan de eerste 35 dagen, (eerste periode 36.6-36.5) en nu de eerste twee van de  13  dagen 36.7 en daarna 37.0 ( een keer 37.2 en  soms 36.9) .. kan ik dit zien als mijn eisprong?????

en die eerste twee dagen dan van 36.7 moet ik die dan mee tellen, of niet???

dag 32 ben ik bij de gyn geweest en zei zie dat ik daarna over een gode week ongi zou worden , maar ja dat klopt niet echt.. raar of niet????? ze zei dat ik toen al baarmoederslijm aanmaakte of kan je dat al eerder dan je eisprong aanmaken..

wat zou ik nu doen.......afwachten.. ik wil eventueel a.s diensdag testen dan zit ik op dag 50 en heb dan of 15 of 13 dagen hogere temp...

of moet ik de ha inlichten..

wie herkent dit??

p.s ik heb op dag 19 tot en met dag 24 bruine afscheiding gehad ...

liefs tobi
liefs tobi

weet je al wat tobi???
Je zou toch misschien vandaag gaan testen???
Ik ben op de chat als je het leuk vindt.....
Ben helemaal alleen......snif

Hee, ben heeeeel benieuwd!!
Kus Annet

Terug
Bovenaan