Gruwelijk in een dip en spuug vuur.....

ahhh het is inderdaad lachwekkend geschreven maar vind het onzettend sneu voor je!!! en sommige dagen zijn maar beter om snel te vergeten maar een nieuwe dag kan weer zo veel mooier zijn!!! ook voor jou!! doe lekker rustig aan,je zal zien dat als je vanochtend opstaat de rust misschien in jezelf is wedergekeerd.. liefs....

Kom op Sunny, je kan het!!! Ik kan me helemaal inleven in je verhaal, omdat ik maandag zo een dag had! Niets werkte, en alles fikte letterlijk en figuurlijk! We helpen je er doorheen, en die laatste weken duren gewoon het langst van allemaal! Het komt wel goed!! Ik hoop dat je vanacht lekker hebt geslapen, en dat je er vandaag weer lekker tegenaan kan en jezelf ee stuk beterder voelt! Kom op he meid, Nog 4 weken voor je dan is het voorbij!!
En ja je verhaal is lekker geschreven met veel zelfspot!! Doe er iets mee!

Liefs

Lieve Sunny,

Hoe gaat het vandaag met je?? Ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen.
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. En dan ook nog 2 weken verkeerd gerekend te hebben :S Och meid toch, kom op hè, nog maar een paar weekjes en dan heb je je kindje in je armen. Dan ben je alles vergeten.
Nog even doorzetten!!!

Dikke knuffel voor jou

Sunny, Je bent echt een schrijfster! En hopelijk lucht het ook wat op als je het opgeschreven hebt. Vervelend zulk soort dagen he! Iedereen om mij heen zegt dan ook. goh lekker zoveel vrijetijd, maar aan de ene kant denk ik aaah ik wil mijn kind! En denk ik heel verstandelijk: nee, genieten Janne, want dat moet!!... En dat doen we dan ook maar ondertussen...haha
Hopelijk gaan de dagen lekker snel voor je! En heb je niet meer te veel van dat soort dagen!
Sterkte!

liefs

ik moest ook wel iets lachen om je verhaal sorry.
maar herken het dan ook wel wat hoor.
ik heb soms ook wel dat het lijkt of alles tegen werkt.
vanochtend nog zit ik bijna te huilen om dat niet zo gaat zo als ik wou.
me zoontje is op het moment heel erg met kleren aan doen. wil die niet terwijl wel me dochter op tijd op school moet komen.
hij wil dan ook geen jas aan en dan gaat die hangen aan me en wil die niet recht op blijven staan en ja daarvan krijg ik weer een harde buik.
gaan we eindelijk op de fiets, fiets ik bijna tegen de schutting en kom met moeite de bult op en laat me een auto ook nog niet eens voor. kom van rechts, maar goed de mensen zouden wel moeten wenen dat er op de nieuwbouw mensen wonen.
kan ik weer op stappen op de fiets en of dat zo makelijk is. 2 kindjes mee op de fiets en zelf er tussen wringen.
2 weken verrekenen lijkt me echt niet fijn....
je zit tegen het laatst en dan wil je maar al te graag dichterbij de bevalling komen en nu moet je ineens nog paar weken meer dan dat je had gedacht.
veel succes met de laatste loodjes.
groetjes van mij
en hopelijk vandaag een betere dag!

Terug
Bovenaan