>:( CB

A

Anoniem

Guest
hoi

sorry moet ff me frustratie kwijt
het gaat al een paar weken niet zo lekker met selina haar ritme tijden voeding enzz.maar nou sinds anderhalve week spuugt ze erg echt golf komt eruit na de fles gelijk al.dus ik cb gebeld en kon vanmiddag ff langskomen voor te wegen en praten met wvk.ik had al een andere wvk (HELAAS wat een muts) en kwamen eruit dat selina het gewoon goed doet en behalve naast haar erge  verkoudheid alles goed is.maar toen hadden we het over ritme dat ik daar zo mee aan het knoeien ben (al paar weken)zegt ze dat selina alleen de flesje moet krijgen als ze wakker word  en niet voordat ze naar bedje moet ok zit wat in want zijn ze miss moe van het spelen maar wat nou als ze eerder wakker word en nog lang geen tijd is voor voeding.nou en ze vroeg hoe selina speelde ik zei nou na de voeding ff op schoot rustig zitten en na 10 min/15 min in wipstoeltje en heel soms in de box want box is ze snel zat zegt ze:KINDEREN VAN 4 MAANDEN HOREN OOK NIET IN EEN WIPSTOELTJE)  zo ik denk dat maak ik wel uit ze vind het leuk.maar selina had flesje gehad op cb (want liep al 30 min uit)en toen spuugde ze daar zegt dat wijf (  sorry hoor voor taalgebruik) je moet ook niet zo wiebelen met haar en je houd haar te ver voorover en daar spuugt ze juist van.  en ze wilde ff afpraak maken om te komen praten voor de ritme van selina ik zeg nou laat die afpraak maar zitten ik los het zelf wel op.ik zit er echt doorheen vandaag en weet het ff niet meer ook niet met ritme enzz..pffff (sorry voor klaag verhaal hoor)

liefs tara mama van selina 14-04-07

aj, wat ben jij boos! Schrijf het hier maar lekker van je af.  

Misschien kun je iemand anders om raad vragen over dat spugen, huisarts ofzo?

succes.

Daar zou ik ook boos van worden.
Hoe zou het komen dat moeders onzeker worden ( daar dus van)
En waarom zou een kleine van 4 maanden niet in een wipstoel mogen.
Thijs is van 04-04-2007 en met 3 maanden zat hij er al in, en heerlijk dat hij het vind.
Je moet gewoon op je eigen gevoel afgaan, en wat betreft dat spugen daar zou ik toch even mee naar de huisarts toegaan, misschien wordt je daar wel goed geinformeerd.

Succes meid
Groetjes sandra

Daar wordt je dus echt ff niet goed van hé!!.... Kan me voorstellen dat je je nu zo voelt! Wat heb je nou aan zo'n miep!! En Jarno zat hier ook al heel snel in de wipstoel hoor, gewoon in de platste stand. Nee, je moet ze er niet de hele dag in zetten, maar ik neem aan dat je dat ook niet doet.

Verder kan ik je helaas geen tips of zo geven over dat ritme. Jarno had in het begin (Lees: de 1e 4 maanden) ook helemaal geen ritme overdag. Ik heb hem toen op gezette tijden in en uit bed gedaan en gevoed en nu zit er redelijk een ritme in. Maar ik weet niet of dit voor jou ook werkt.

Heel veel succes in ieder geval en blaas hier maar lekker stoom af!

Lien

dank jullie wel lief van jullie.ik zit er echt helemaal doorheen en overmaat van ramp is selina ook in een driftbui nu ik probeer haar iets later in badje te doen savonds maar lukt maar niet ze is het  precies tussen 18.00 en 18.30 uur zat en nou heeft ze van 15.30 tot 16.30 geslapen ik denk nou mooi dan kan ze rond half 18.30 in badje iets later nou nee dus ze is het nu allang weer zat en wil niet dat ze oververmoeid is (als ze dat al niet is)soms heb je van die dagen dat je helemaal gelukkig bent en alles aankan maar soms van die dagen dat je het echt niet meer ziet zitten.ben ik de enige dan

liefs tara mama van selina 14-04-07

Nee hoor je bent niet de enige die het af en toe niet meer ziet zitten. Geloof me, als Emma tussen 16.00 en 20.00 weer al die uren kuren heeft, dan weet ik het ook niet meer hoor en als ze dan eindelijk stil op bedje ligt, kun je mij helemaal bij elkaar vegen.

Wat rot dat ze zo vervelend tegen je deden op het cb, probeer je er maar niets van aan te trekken maar dat is wel heel moeilijk

Groetjes Monique

hey meissie,

wat rot dat je er even helemaal doorheen zit en het niet meer ziet zitten. En zo n stomme miep van het cb helpt daar ook niet bij.  
Maar je moet niet panieken hoor, echt dat is nergens voor nodig! Dat voelt je meisje haarfijn aan, en daar wordt ze  niet rustiger van  (eerder het tegenovergestelde). het is vervelend dat je het hele ritme kwijt bent, maar het is geen ramp. Echt waar, het komt weer goed, babietjes van deze leeftijd moeten gewoon soms hun hele ritme in de war gooien om in een nieuw ritme te komen. Bij de één duurt dat een paar dagen, bij de ander een paar weken.

Ik heb vast makkelijk praten, zo op afstand, ik weet het. Maar ik denk echt dat je meisje het meekijgt als jij helemaal van slag bent, dan raakt zij ook van slag. Ik merk dat bij mijn zoontje meteen, als ik gestresst ben, raakt hij ook van slag.

veel sterkte

hoi tara

ik kom hier ff spieken(hoor eigenlijk op zomer 2007)
maar ik heb mischien een tip voor het spugen.
Mijn dochtertje(3 mnd oud)  spuugde soms ook met golven en wij doen nu johannesbroodpitmeel(2 schepjes op 150 ml water en 5 schepjes voeding) erdoor en sindsdien spuugt ze haast niet meer...ja af en toe een mondje.

mischien heb je er iets aan.

groetjes marjolein/

Terug
Bovenaan