>:( CB

hey meiden

bedankt voor jullie lieve reacties ik ben blij dat ik hier ff alles kwijt kan.
selina is in badje geweest en krijgt nu de flesje en hoop dat ze snel slaapt dan doe ik ff mee (als ik hier niet blijf plakken).en ja van het cb hadden ze het ook over nutriton das indd van dat pitmeel.

liefs tara  mama van selina 14-04-07

Ooohhh, ik word helemaal agressief als ik lees hoe ze tegen jou hebben gedaan op het cb. Ik had allang iets heel boos teruggeroepen denk ik. Je doet toch wat jou het beste lijkt voor je kleintje? En over die wipstoel: Floor zit er al lang in, ze was toen een paar weken oud. Gewoon doen wat jou goed lijkt hoor! En hopelijk gaat het iets beter met dat spugen.
groetjes van Ruth

Ik herken je boosheid maar al te goed! Kian kreeg eerst bv maar groeide daar te weinig van, dit werd mij door de cb arts op zo'n manier verteld dat ik geen goede moeder zou zijn. (lang verhaal kort verteld) Ik heb toen met de huisarts gebeld, en die vond dit geen normale gang van zaken en advieseerde om naar een ander cb te gaan. Kian spuugde heel erg van nutrilon, ben toen zelf de friso gaan proberen en daar heeft hij nog nooit van gegolft! en idd johannes of gewoon twee schepjes nurtix werken ook erg goed.

P.S het nieuwe cb is tot nu toe zeer goed bevallen.

hoi tara,

Ik heb het al vaker geschreven het cb is een adviesorgaan en het is aan jou of je wat met hun advies doet, ik heb drie kids van 15, 9 en 3 mnden en ze zaten ook in een wipper of in  hun box  en d kleine ook weer, dat spugen had mijn jongste ook en inderdaad daar kun je nutriton voor gebruiken dit heb ik niet van het cb daar moest ik zelf achter komen bij het cb adviseerde ze mij frysio comfort te gebruiken tegen kramp nou dat was een ramp bij mijn dochter hielp dit niet maar hun hadden geen goeie ervaringen met omneo dus ik heb uiteindelijk zelf op eigen initiatief gewoon met omneo begonnen en een wonder is geschied ze heeft geen kramp meer en spuugt niet meer sinds ik jbpm gebruikt, omdat mijn dochter zoveel kramp had hadden wij slapeloze nachten daar hadden we een gesprek over na veel slap ouwehoeren van haar kant zei ik ik weet niet of u kinderen heeft zei ze nee ik heb geen kinderen, maar....     jaa daaag, je hebt zelf geen kinderen dus je weet niet waar je over praat  zus en sindsdien trek ik me   niet zoveel aan van hun denk ik hebben ze een leuk idee probeer  ik het en zo niet dan probeer ik het  op mijn eigen manier..maar weet je bent niet de enige die zich groen en geel ergert af en toe..  

groetjes

Hoi hoi,

Ook Nick spoog vrij veel ook nog tot aan 2 a 3 uur na de voeding. Wij gebruiken ook sinds kort Nutriton en dat werkt echt fantastisch. Hij geeft nog wel eens wat terug maar niet meer zo erg dat ik 2 a 3 x per dag schone kleren voor hem kon aantrekken (zelfs slabbetjes en hydrofiel luiers werkten niet meer). Ik geef het nu ook door zijn fruithapje en sapje. Wat ik wel vaak doe na de fles is hem na het boertje in de box leggen ( het leek wel of het erger werd als hij lang rechtzat.

Sterkte enneh volgende keer weer lekker naar je eigen wvk.

nutriton is inderdaad een wondermiddel!!dat die cb-muts dat niet weet zeg.al die andere dingen die ze noemt slaat nergens op hoor.sinds boas aan de nutriton zit kan ik hem bij wijze van spreke op zn kop houden en schudden en dan spuugt ie nog niet.hij gaat ook lekker na zn flesje naar bed,zonder problemen.en de wipstoel daar kunnen ze met een maand al in.die vrouw zit jou gewoon helemaal gek te maken omdat ze het zelf ook niet weet.ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is.
ga maar snel een pak nutriton en een wat grotere speen halen,dan ben je er echt vanaf en dan kun je een lange neus trekken naar het cb.
sterkte ermee.

Terug
Bovenaan