Guess what???

A

Anoniem

Guest

zo zag/zie ik er nu uit!!!! Vanochtend getest en het verlossende woord (digitale test) kwam eindelijk in beeld: ZWANGER!!!!!!!! Ik kon/kan het nog niet geloven, hier heb ik zo lang op gewacht en om dat nu eindelijk op je test te mogen zien, een wonder echt waar.
Ik weet het is nog heel pril, er kan nog van alles gebeuren maar dat hoeft niet. Het kan ook vanaf nu goedgaan, en daar ga ik dan ook maar van uit. Moet zo aan het werk, hoop dat ik de smile een beetje kan verbergen...
Lieve meiden die nog op het wachtbankje zitten: TOI TOI TOI, heel veel succes in deze nog spannende dagen!!!! Ik hoop dat dit bankje voor heel veel mensen goed gaat uitpakken!!!

Dikke kus Scorpy

Hoi Scorpy

Wat een geweldig nieuws. Ik hoop dat alles voorspoedig voor je gaat en dat je over een aantal maanden een lief klein mensje in je armen mag sluiten.

Lydia

He, eindelijk weer eens goed nieuws hier op het forum!!! Heel erg gefeliciteerd!!!! Geniet er van en hopelijk volgen er spoedig meer!

XXX Yvet

WOW!!!!!!!
Wat een geweldig nieuws, zeg! Van je tweede IUI toch? Kan me voorstellen dat je met een grote grijns op je werk zit nu, fantastisch! En een flinke steun voor iedereen hier die met IUI bezig is!
Geniet er lekker van!

Groeten, Saar

Wouw, super zeg, van harte!!!!!!!!!!! Dat geeft ons allemaal weer een beetje moed. Geniet ervan en succes de komende tijd.

Groet, Pleun

Jeetje wat een goed nieuws zeg!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!! Ik kan me voorstellen dat je 'on top of the world'   bent, .........ga er maar lekker van genieten!

Liefs, cee

yesssssssssssssssssss

geweldig....
ooo wat zul jij het moeilijk hebben om je stil te houden hahahha

hoelang waren jullie bezig??
sorry maar hang hier pas paar dgn rond....

en inderdaad wat een geweldig nieuws....dit blijft de dames hier ook hoop geven he!!!
dat we allemaal maar binnenkort zo een topic mogen openen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gefeliciteerd meid....

(leuk he weten wat jij weet en de rest niet haha ik voelde me 3 jr terug bij mijn 1e zwangerschap zo beresterk en vol vertrouwen....)

He scorpy gefeliciteerd!!!! Wat geweldig nieuws!!
Even een vraagje: Voelde je het ook al aan je lijf? Ik heb ook mijn 2e IUI gehad en heb maandag mijn NOD. Maar voel niks bijzonders. Alleen heb ik 's avonds last van benauwd heid op de borst. Lijkt wel hartkloppingen. Weet niet of het er iets mee te maken heeft. Zal wel niet...

Terug
Bovenaan