Guess what???

He Scorpy,

SUPER!!!!!! Gefeliciteerd!
Je bent de eerste die zwanger is van de IUI lijst! Hopelijk gaan er nog veel volgen.(ook natuurlijk van de meiden die niet met IUI bezig zijn)
Ik duim dat alles goed gaat,maar voor nu,geniet ervan!

Liefs Esther

He scorpy,

Wat geweldig, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een super gevoel is dat he, eindelijk een positieve test in je handen houden (wheeee wil het ook weer voelen). Vooral als je er zo lang op heb moeten wachten.
Geniet ervan en in april hebben jij en je hubbie een mooi en gezond babytje in jullie armen. Dit goede nieuws geeft weer moed aan ons allemaal om door te gaan. Morgen is mijn NOD, spannend. Voel nog niets. Voelde jij eigenlijk al iets toen je ging testen?
Hou je ons wel op de hoogte van alle ontwikkelingen rond je beeb?

Meid, echt super voor je, ben heel blij voor jullie.

Kruimel

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FINALLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEN HEEEEEEL ERG BLIJ VOOR JE!!! (voor het geval dat nog niet duidelijk is )

GENIET ERVAN!! En pas goed op jezelf!!

Enne vergeet niet moeders voor moeders te bellen he want we hebben je hard nodig!
x ing

Hi lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie ontzettend lieve reacties. Ik weet dat het niet makkelijk is voor jullie nl. Als jullie het goed vinden wil ik graag nog wel even op dit forum blijven hangen, durf niet naar een ander forum te gaan... En om ook maar even wat vragen te beantwoorden: ik voelde het eigenlijk wel aan mijn lijf  maar dacht dat mijn lichaam me weer eens voor de gek hield dus om die duidelijkheid maar te verkrijgen heb ik de test gedaan met het idee, zo dan weten we dat ook maar weer, kunnen ze komen en kunnen wij weer door. Alleen was de uitslag iets anders deze x  Dus momenteel ben ik als het goed is 4 wkn en 4 dgn zwanger, heel heel pril dus. Op 18 augustus mogen we voor de eerste echo naar het zknhuis, ben heel benieuwd of we dan een hartje mogen zien kloppen. Tot die tijd, fingers crossed!!!

Kruimel, hoe zit het met jou? Je had gister je NOD toch?? Ik hoop dat ze nog niet gekomen zijn meid!!!

Dikke kus Scorpy

Hé das nog eens goed nieuws....
Ik had je berichtje nog niet gelezen blijkbaar.

Te gek! Lijkt mee een gek idee, als het "opeens" toch raak blijkt te zijn.
Heel onwerkelijk!

Geniet er lekker van! Liefs Indy

Hoi Scorpy,

Onwijs gefeliciteerd.!!!!!!
Misschien zijn het er wel 2, je had toch 2 eitjes?
Spannend en succes 18 augustus.

Liefs, Kippie.

Hoi Scorpy

Wat goed, van harte gefeliciteerd!!!!
Geniet er van!

Groeten Marieke

Terug
Bovenaan