Gulzige drinkster wat zouden jullie doen?

Hoi meiden,

Onze dame is de laatste dagen wat spugerig en heeft meer krampjes, wat volgens ons vooral komt door haar gulzigheid :) wanneer ze rustig drinkt heeft ze nl geen last..

Nu twijfel ik even wat ik beter kan doen: jbpm toevoegen aan onze aventflesjes met speen nr 1 of een andere fles proberen (welke??) dat zou dan 1 moeten zijn waar ze minder snel uit kan drinken...

Wat denken jullie?

Ik heb de difraxfles met een dentalspeen. Zit het gaatje bovenop zodat ze iets meer moeite moeten doen om het eruit te krijgen! Ik voeg ook jbpm toe en gebruik de ene keer S en de andere keer M. Of ik wissel na 5 a 10 minuutjes van S naar M.

wij hebben hier ook de difrax flessen en zijn er erg tevreden over.

we hebben de dr brouwn fles ook gebruikt deze is ook zeker een aanrader.

jbpm ben ik niet mee bekent.
De M speen zou ik zelf niet gebruiken.(difrax) Hiervan is het gaatje groter en komt er dus een grotere hoeveelheid melk uit en als ze al gulzig is komt er teveel in een keer binnen.
Wij hebben dat ook gedaan en toen kwam alles er nog sneller weer uit omdat de toevoer te snel ging.

succes ermee

Van JBM kunnen (let wel hoeft niet) ze ook weer krampjes krijgen.. Maar als het voor het spugen nodig is. Dan doen.
Eventueel kan je ook omneo voeding doen aangezien dat ook al wat dikker is.
Daarnaast is het helaas ook groei, ze moeten eroverheen groeien. Makkelijker gezegd dan gedaan overigens.
Wij hebben nu als derde type fles de dr brown en dat gaat wel iets beter.

Terug
Bovenaan