Gulzige drinkster wat zouden jullie doen?

Gisteren aan t einde van de middag de diffrax geprobeerd en ze heeft enorm gehuild nadien, is rot 22 uur onrustig (en wakker) gebleven... (dat hadden we met haar helemaal nog niet meegemaakt; ze huilt nauwelijks en bij krampjes kreunt ze vooral en geeft eens een gil, maar nooit zolang huilen) Hoeft helemaal niet van de fles te komen, maar de volgende voeding toch maar weer met de avent gegeven ;-)
Vanmorgen spuugde ze 7x (!!) na de fles en ook behoorlijke hoeveelheden, terwijl ze rustig had gedronken en goed had geboerd, rechtop gelegen etc. De 2 flessen daarna gingen goed. Ik heb geen idee hoe dat nu komt, dacht nog aan een buikgriepje, dat heerst hier in de omgeving wel, maar ze had verder geen diarree. Welja we wachten af... Maandag voor t eerst naar het cb, dan is ze 5 weken...

mijn dochter bijna 11 weken spuugde in het begin ook veel waarschijnlijk een kleine refleux gebruik nutrilon omneo en extra jbpm ,heeft bij haar goed geholpen.
heeft ze misschien last van verstopping?

Hoe spuugt ze haar voeding terug??? In een straal??
Kan namelijk ook koemelkallergie zijn! Want hoe meer ze aan melk gaat krijgen hoe meer last ze er van krijgen. Dus zeg maar het verhogen van de voeding.

Vraag het eventueel aan het cb of dat het ook kan zijn.

Meerdere symptonen van kma zijn; krampjes en huiduitslag.

Het spugen gaat niet met een straal, meer een hikje en dan komt het... Verdere dag ging het qua spugen goed, maar zie haar wel veel slikken (en dan dr koppie vertrekken) en ze zuigt dan ook heel fanatiek op haar speen. Misschien toch reflux, net als haar broer... Bij hem begonnen de klachten ook pas rond de 4 weken. Maandag naar t cb, zal het aangeven en krijg ik geen gehoor (heb weinig vertrouwen in cb) dan door naar de huisarts...

Verstopping verwacht ik niet, ze poept wel elke dag, maar houd het in gedachten..

Ze heeft wel heerlijk geslapen vandaag, da's fijn!

Terug
Bovenaan