Gym of Yoga

Hallo Dames,

Het onderwerp zegt het al.
Hoe denken jullie erover.
Waarom wat wel en waarom wat niet?

Ik weet het nog helemaal niet.
En weten jullie hoe het zit met de kosten?
Valt onder de verzekering?
Ik hoorde namelijk dat het best prijzig is en dat er vergeleken met vorig jaar vrij prijzig is geworden en het niet veel meer gedekt is.

Ik hoor graag jullie meningen.

Liefs S.

Zelf vind ik beide nix. Heb ook gemerkt dat t voor mij nix uitmaakte. Wel houd ik van zwemmen maar dat komt omdat ik bekken problemen hebt en dat is voor mij dus lekkerder.

ook heb ik haptonomie gedaan. Voelde daardoor ook kindje eerder dat dat ze zeiden. Probeer het nu ook maar ben te gespannen door omstandigheden. en te veel pijn. Maar zal ook wel goedkomen.

sommigen vergoeden het, gewoon in je polisvoorwaarden kijken, of ff belletje en kun je eventueel ook navragen of hun adressen hebben. En als je zelf wat hebt kun je dat navragen.

hey,

ik twijfel nog. denk dat ik voor gym ga, omdat ik geen goed gevoel heb bij yoga. Denk dat het niets voor mij is.
Moet nog even kijken wat er in de omgeving is. Wanneer moet je daar eigenlijk mee beginnen?

Ik krijg (zorg en zekerheid, aanvullend verzekerd, iets van familie polis ofzo?) 100 euro vergoed.

Omdat het mijn eerste is wil ik graag iets doen, om het gevoel te hebben voorbereid te zijn. Weet neit of het realistisch is, maar voor mijn gevoel zal het wel helpen.

Liefs,

T

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik gym gedaan. En met veel plezier! Het was veel herhaling maar wat was ik blij dat ik goed kon puffen voor de vk er was!
Daarnaast ook erg gezellig, met een leuke groep.
Een tweede keer vind ik wel een beetje overbodig...het puffen ben ik nog niet verleerd :D.

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik gym gedaan. En met veel plezier! Het was veel herhaling maar wat was ik blij dat ik goed kon puffen voor de vk er was!
Daarnaast ook erg gezellig, met een leuke groep.
Een tweede keer vind ik wel een beetje overbodig...het puffen ben ik nog niet verleerd :D.

Ik deed al aan Pilatus en kan dat blijven doen nu ik zwanger ben! Echt heel erg fijn! Yoga lijkt mij ook wel wat maar dan voornamelijk de de ontspannen manier en niet de zweverige kant.
Dus ga zeker voor een proef les, dan kan ik zien of het bevalt of niet....

Ik denk dat ik fit zwanger ga doen.
Dat zijn 7 lessen van 1.5 uur voor de bevalling en een partneravond van 2 uur. En na de bevalling ook nog eens 7 lessen. en dat kost €69.- gewoon via de thuiszorg maatschappij. En er staat toch echt niet bij dat dat per maand is.
De fysio geeft het, en je kan al eerder deelnemen dan kost het 30 euro in de maand.

Maar vind het wel belangrijk mijn mannetje er bij te betrekken dus ik dacht aan de cursus samen bevallen.

succes met uitzoeken

Terug
Bovenaan