gyn geweest

Ben vanochtend naar de gynaecoloog geweest en er is een groei echo gemaakt...
Onze baby is momenteel ongeveer 3400 gr... schrok ik best wel van, vind dat nogal veel. In 2 weken tijd dus ook 500gr. gegroeid...
Maar ze leiden er niet eerder om in in het ziekenhuis.
Moet nu donderdag voor een suikertest.. kan ik me ook nog niet echt op verheugen hahhaahha!
Lijkt me zo naar om de hele ochtend niets te kunnen eten...! Maar ja... t is voor het goede doel he!

Liefs Annemiek

Hey,
Toch fijn dat de kleine al zo goed op gewicht geschat wordt lijkt me,, hoelang moet je nog precies?? sorry hoor, teveel om te onthouden,,haha
Ze komen toch zo rond de 200-250gram aan die laatste weken dus dat is precies volgens het boekje toch??
Krijg je zo laat nog een suikertest?? of is daar een speciale reden voor??
Nou rustig aan hé!
Liefs MJ

even snel gespiekt, ruim 36wk, ja dan is het geen kleintje nee, maar hier werd de baby juist kleiner geschat als haar broers en dat maakt ook onzeker hoor, waren je andere kinderen op tijd??
Liefs

heej meid,

lees net dat je 36 week bent dan krijg je idd een flinkerd...
Als het met jou en de baby maar goed is!

Ben net als mj nieuwschierig waarom je zolaat nog een suikertest krijgt.. is dat om speciale redenen??

Rustig aan! en geniet van de laatste weken baby in je buik!

liefs

Hoi,
Maak je maar geen zorgen hoor, mijn zoon woog bij z'n geboorte 4500 gr en was in drie uur geboren.
Prima dat ze je suiker controleren, dan weet je zeker dat dat goed is. anders krijg je gewoon een groot kind, misschien zijn pap en mam ook groot? Mijn man is bijna 2.00 mtr.
dit kindje schatten ze bij de geboorte ook boven de 4300 gr.
groe,tjes Jessica

Ach.. als ik er zo overnadenk.. hij kan nog rustig een kilootje groeien natuurlijk, dan is er nog niks aan de hand.. maar een baby van meer dan 5 kilo lijkt me niks eigenlijk! Elias was ook 4100gr dus ook flink aan de maat.
Wij zijn allebei niet erg groot en de kids zijn nu ook allebei klein aanleg is het dus niet denk ik. Maar hij neemt het er gewoon royaal van in mn buik!

Ik vind de suikertest ook wel laat, maar als ze er nu achter komen dat ik suiker heb zullen ze me vast op een dieet zetten en kunnen ze er na de geboorte ook rekening mee houden. Mijn verloskundige die doet suiker controleren door urine en een vingerprikje en toen was er nooit iets geks.

@jajo ik moet nuchter komen om half negen, dan prikken ze en dan krijg ik een glucose drankje en moet ik 2 uur wachten en wordt ik weer geprikt.
Vind het nogal wat dat ik dan tot minimaal half 11 niets mag eten trouwens...lijkt me niet erg lekker!

Terug
Bovenaan